Gå til innhold

Sletting / utestenging


Gjest SMIRnøff

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff

Noe jeg har tenkt over, er hvorfor det nå i det siste har vært de sterkeste sansjonene mot meg, i form av sletting og utestengning, når jeg syns å oppleve at jeg har blitt gradvis _bedre_ de åra jeg har vært her på DOL...

Mener ikke å klage på dette, eller noe slikt.

Jeg bare undrer meg.

Jeg har det jo bedre enn noensinne. Det _går_ bedre enn noensinne, og. Så det er litt rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Jeg har det jo bedre enn noensinne. Det _går_ bedre enn noensinne, og. Så det er litt rart...''

Er det noe som du synes du tydeliggjør her inne i innleggene dine og hyppigheten av dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SMIRnøff

''Jeg har det jo bedre enn noensinne. Det _går_ bedre enn noensinne, og. Så det er litt rart...''

Er det noe som du synes du tydeliggjør her inne i innleggene dine og hyppigheten av dem?

Ja. Hyppigheten har vel ikke noe å si for min helse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Akkurat den siste tiden har det virket som du har vært i bedre humør. Du skrev at du har økt dosen med medisiner, så det er kanskje derfor.

Jeg vet ikke hvorvidt du har blitt slettet nå, men det er ikke veldig mange som har spammet forumet med de samme spørsmålene om igjen og om igjen som det du har.

De som har det har også blitt utestengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SMIRnøff

Akkurat den siste tiden har det virket som du har vært i bedre humør. Du skrev at du har økt dosen med medisiner, så det er kanskje derfor.

Jeg vet ikke hvorvidt du har blitt slettet nå, men det er ikke veldig mange som har spammet forumet med de samme spørsmålene om igjen og om igjen som det du har.

De som har det har også blitt utestengt.

Åh, det er ikke det jeg ville med dette innlegget, å klage på at jeg ble utestengt og slettet her for litt siden...

Jeg bare undrer over hvorfor jeg ikke ble utestengt i starten, men ble det for noen uker siden nå. Jeg var jo mye verre i starten her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Åh, det er ikke det jeg ville med dette innlegget, å klage på at jeg ble utestengt og slettet her for litt siden...

Jeg bare undrer over hvorfor jeg ikke ble utestengt i starten, men ble det for noen uker siden nå. Jeg var jo mye verre i starten her.

De ville vel gi deg en sjanse da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Hyppigheten har vel ikke noe å si for min helse...

Jeg mener det, oppmerksomhetsbehovet ditt har ikke avtatt. Du kjaser om de samme tingene over and over. Du er paranoid etcetc. Jeg ser ikke bedringen du ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SMIRnøff

Jeg mener det, oppmerksomhetsbehovet ditt har ikke avtatt. Du kjaser om de samme tingene over and over. Du er paranoid etcetc. Jeg ser ikke bedringen du ser.

Syns jeg poster mange interessante "ting" jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Syns jeg poster mange interessante "ting" jeg.

Det synes jeg også, så lenge du viser interesse for annet enn deg selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg poster mange interessante "ting" jeg.

Det viktigste for deg er selvsagt hva du synes. Jeg synes ikke du poster mange interessante "ting".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SMIRnøff

Det viktigste for deg er selvsagt hva du synes. Jeg synes ikke du poster mange interessante "ting".

Og jeg tar selvsagt ikke det innover meg, narsissistisk som jeg er! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at det er fordi du tar av og, kremt, spammer forumet. Det blir litt mye av det samme gamle, og det er jo lett å tro at det kanskje ikke er så heldig for deg å være for mye her. Godt å høre at du føler deg ganske ok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SMIRnøff

Jeg antar at det er fordi du tar av og, kremt, spammer forumet. Det blir litt mye av det samme gamle, og det er jo lett å tro at det kanskje ikke er så heldig for deg å være for mye her. Godt å høre at du føler deg ganske ok:)

:-)

Det er jo jeg som selv som veit best hvordan jeg har det... i alle fall ikke folk jeg bare prater litt med over her... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

Det er jo jeg som selv som veit best hvordan jeg har det... i alle fall ikke folk jeg bare prater litt med over her... ;-)

Joda, men det er ikke så lett å skjønne at du har det greit når det ser ut som du blir mer desperat for hvert innlegg du skriver. Det kan jo også være at du stenges ute av hensyn til de andre her inne. Det kan bli vel mye til tider;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SMIRnøff

Joda, men det er ikke så lett å skjønne at du har det greit når det ser ut som du blir mer desperat for hvert innlegg du skriver. Det kan jo også være at du stenges ute av hensyn til de andre her inne. Det kan bli vel mye til tider;)

Hm, merkelig, er det sånn det ser ut til? Rart...

Joda, jeg ser jo den. Men sånn i dag har jeg vel ikke gjort noe "gærnt"? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, merkelig, er det sånn det ser ut til? Rart...

Joda, jeg ser jo den. Men sånn i dag har jeg vel ikke gjort noe "gærnt"? ;-)

I dag har du vært kjempeflink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...