spiky Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Jeg har et bittelite bad (under 2 kvm). Det må fjernes gamle fliser, legges membran og nye fliser, samt nytt tak (plater) og et nytt toalett. Er det noen som har peiling på om dette lar seg gjøre for 100.000? 0 Siter
morsan Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Ja, det burde kunne gå fint, forutsatt at du ikke velger superdyre designer-kraner og slikt :-) 0 Siter
spiky Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Skrevet 16. mars 2011 Ja, det burde kunne gå fint, forutsatt at du ikke velger superdyre designer-kraner og slikt :-) Takk:-) Nei dyre kraner trenger jeg ikke. Og hadde tenkt å beholde den gamle vasken… 0 Siter
morsan Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Takk:-) Nei dyre kraner trenger jeg ikke. Og hadde tenkt å beholde den gamle vasken… Uten å ha sett din vask: Jeg ville byttet vasken også - det koster ikke så veldig mye mer med en ny vask, og det er deilig at alt er nytt :-) 0 Siter
spiky Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Skrevet 16. mars 2011 Uten å ha sett din vask: Jeg ville byttet vasken også - det koster ikke så veldig mye mer med en ny vask, og det er deilig at alt er nytt :-) Ja, vasken utgjør vel ikke det helt store her he-he. Men den jeg har er det eneste som er relativt nytt på badet.:-) 0 Siter
nick Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Skal du legge/skifte membran så må du søke om byggetlllatelse. Den kan koste opp mot 12000 bare for tillatelsen. I'm not kidding! 0 Siter
morsan Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Skal du legge/skifte membran så må du søke om byggetlllatelse. Den kan koste opp mot 12000 bare for tillatelsen. I'm not kidding! Oi, ja det er sant! Det glemte jeg. Jammen bra vi pusset opp badet på hytta i fjor... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.