Gå til innhold

Hva gjør man dersom vanlige tiltak ikke virker?

Anbefalte innlegg

Gjest NerdaMasa
Skrevet

Får ikke full plass i overskriften. Dette er et worst case scenario jeg ikke ønsker bare. Derfor stille jeg spørsmål om hva man gjør med bipolar depresjon om justering på Lamictal+Litium opp til de høyere referanser og det ikke gir effekt? Legger til ad? Hva om det er forhold som gjør at man ikke kan legge til sånt? Hatt en del bivirkninger av ad tidligere, tør ikke Wellbutrin pga epilesi selv om den har vært i sjakk i over fem år.

Jeg spør RENT hypotetisk. Blir man bare nødt til å ri stormen om det ikke virker? Jeg er litt der at jeg har veldig vondt for å tro på at noe som helst virker, selv om en liten stemme oppi hodet mitt egentlig vet at det er fullt mulig at noe virker. Blir trolig innlagt imorgen.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det finnes mange muligheter. Seroquel, Orfiril, AD + litt til.

Wellbutrin senker ikke krampeterskelen mer enn andre AD.

Gjest Nerda
Skrevet

Det finnes mange muligheter. Seroquel, Orfiril, AD + litt til.

Wellbutrin senker ikke krampeterskelen mer enn andre AD.

Ok, trodde det jeg! Dette fordi det var så mye advarsler mot dette på røykekuttpillen Zyban - som jeg såvidt forstår inneholder bupropion.

Men takk skal du ha. Godt å vite at det alltids er noe der!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...