Gå til innhold

Får ikke skrevet på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest Jacoba

Har så ofte problemer med å få skrevet noe i kommentarfeltet på andres vegg, og også min egen - dersom noen skriver noe til meg.

Enten reagerer ikke feltet i det hele tatt når jeg klikker der, eller så dukker markøren opp, men flytter seg bare mens jeg skriver uten at det kommer noen bokstaver.

Andre som opplever dette? Vært slik i sikkert en uke eller mer. Finnes noen løsning?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362020-f%C3%A5r-ikke-skrevet-p%C3%A5-facebook/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacoba

Noe har skjedd på FB, la merke til det igår da jeg skulle legge inn en kommentar. Du må trykke på "Enter"knappen for å poste kommentaren din.

Det kommer ingen bokstaver, og det skjer ingenting når jeg trykker enter. Får bare skrevet inn ny status eller direkte på andres vegg, det funker ikke å kommentere under noe på veggen. Må bruke mobilen, da....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...