Gå til innhold

Min far døde alt for tidlig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Loopied

Jeg har det slik. Mistet lillebror når han var 30, min "stefar" ett år senere og deretter pappa. Savner dem alle og de ble borte altfor tidlig. Føler med deg....

''Jeg har det slik. Mistet lillebror når han var 30, min "stefar" ett år senere og deretter pappa. Savner dem alle og de ble borte altfor tidlig. Føler med deg....''

Det må være grusomt å miste så mange. Det har jeg ikke selv. Takk for din omtanke. Føler med deg også.

Gjest alomo

''Jeg har det slik. Mistet lillebror når han var 30, min "stefar" ett år senere og deretter pappa. Savner dem alle og de ble borte altfor tidlig. Føler med deg....''

Det må være grusomt å miste så mange. Det har jeg ikke selv. Takk for din omtanke. Føler med deg også.

Takk.

Annonse

Dark-Angel 82

Pappa døde brått da han var rett over 50. Til jul er det ti år siden. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på han. Så mye jeg skulle spurt om, vist han. Det er så mye han går glipp av.

Men han døde, og han døde slik han ønsket. Det må vi bare respektere.

Jeg savner han. Noen dager er det sårere enn andre dager.

Men jeg koser meg med de gode minnene, og bærer han med meg i hjertet mitt. Jeg er takknemlig for at jeg fikk ha han som far i alle de årene, jeg var uten tvil pappajente.

Jeg er så takknemlig for alt han har lært meg, om livet og annet,

jeg vet han hadde vært stolt av meg i dag, og elsket sine barnebarn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...