Gå til innhold

FU: Hvilken mobil har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Wow... følger med i tiden og forventer effektivitet, du?

Er ikke det ansiktskrem, da? Mener å huske en reklamefilm der en superung dame ikke bare er opptatt av at hun har rynkefri hud (duh!), men hun har også så viktig jobb at hun må fraktes til møter i _helikopter_! Hvilket jo er meget sannsynlig når man er ca 19 år ;-)

Men nok om det, rote seg bort på viddene etc etc.

Telefonen har jeg fått på jobben. Ikke sikkert jeg ville valgt det av meg selv ;-)

Gjest Haijaw

Jeg har også SE W995. Hvordan kan den være sliten? Den har jo ikke vært på markedet så veldig lenge.

*irriterer meg over bruk-og-kast-mentaliteten*

Den lar seg kun lade via usb-kabelen mens den er slått av. Den vil ikke lade seg mens den er slått på, og jeg vet ikke hvor laderen er.

Gjest prust

Den lar seg kun lade via usb-kabelen mens den er slått av. Den vil ikke lade seg mens den er slått på, og jeg vet ikke hvor laderen er.

Hm - det var jo rart. Hvor gammel er den? Jeg hadde nå gått tilbake til butikken og klaget på den, hadde jeg vært deg.

Jeg kjøpte min i august 2010. Vet at den har vært noe lenger på markedet.

Gjest Haijaw

Hm - det var jo rart. Hvor gammel er den? Jeg hadde nå gått tilbake til butikken og klaget på den, hadde jeg vært deg.

Jeg kjøpte min i august 2010. Vet at den har vært noe lenger på markedet.

Den har gått i gulvet fra en meters høyde en gang, så jeg tror ikke jeg kan klage på den.

Gjest prust

Den har gått i gulvet fra en meters høyde en gang, så jeg tror ikke jeg kan klage på den.

Jeg har også mistet min i golvet et par ganger, men jeg har vel klart å dempe fallet med foten, tror jeg.

Du kan jo prøve å klage. Men mulig du _ønsker_ ny mobil da;-)

Annonse

Gjest Shira :o)

Iphone 3GS.

Den har jeg hatt siden den kom, veldig fornøyd.

Før byttet jeg gjerne telefoner når det var gått ett år, da var ofte batteriet skralt, og mobilen generelt ikke i god form, samt ikke kunne tilby meg nyere ting. Nå har jeg ikke behov i det hele tatt for å bytte, oppdaterer den når det kommer oppdateringer.

Godt mulig at Androidtelefoner er på samme måte, jeg har ikke erfaring.

Søstrene mine har HTC Wildfire og er fornøyde.

Samboeren min gikk fra HTC til Iphone og er fornøyd, men nå har han dog ikke prøvd de nyeste fra HTC. Han har den muligheten at han får telefon dekket, så han kan jo ta seg den frihet å teste ut mer enn hva jeg gjør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...