Gå til innhold

Din største glede er?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det liker jeg også, meen, størte glede..det kan jeg vel ikke kalle det.

Jeg blir uhyggelig glad av : badeturer på en solskinnsdag, tivolimaskiner, varm katt i fanget, venninneskravlefjaseturer på byen, oppslukende bøker, når kjæresten min er morsom, å kjøpe meg en nips eller et plagg jeg har hatt lyst på lenge, våren, om noen gidder å massere nakken/hodebunnen min/ om noen jeg liker tar kontakt og vil være venner, dyr, bilturer, jeg kan bli helt euforisk av musikk, å lage noe fint, riktig god mat og god sex.

For eksempel :)

Gjest prust

Det liker jeg også, meen, størte glede..det kan jeg vel ikke kalle det.

Jeg blir uhyggelig glad av : badeturer på en solskinnsdag, tivolimaskiner, varm katt i fanget, venninneskravlefjaseturer på byen, oppslukende bøker, når kjæresten min er morsom, å kjøpe meg en nips eller et plagg jeg har hatt lyst på lenge, våren, om noen gidder å massere nakken/hodebunnen min/ om noen jeg liker tar kontakt og vil være venner, dyr, bilturer, jeg kan bli helt euforisk av musikk, å lage noe fint, riktig god mat og god sex.

For eksempel :)

Er veldig enign med deg - bortsett fra nips og en ting til som jeg ikke husker.

Nei, nå er det leggetid!

Gjest Gåten

Sigaretter er bra :)

Men glede er når solen skinner,og jeg føler meg bra. Frisk luft og blå himmel,duften av vår. Sette seg ned i skogen og nyte roen. Og ungene,når de har det bra er det den største gleden en mor kan få :)

Og når andre mennesker forteller om fremgang,når andre har det bra da blir jeg også glad. Blir glad når noen deler sine gleder med meg ;)

Annonse

Mange gleder. Men en av de store er når lille barnebarnet mitt på snart året er på besøk, og sier ba-ba-ba, og jeg tydelig hører at han sier bestemor. Og kaster seg i armene mine og jeg får en stor kos inkludert kjekssmuler og sikkel. Vel, okey, akkurat kjeksen og siklet kunne jeg klart meg foruten, da, men kosen er god.

Dagens største lykke skjedde i dusjen i dag tidlig. Minstemann spurte om han kunne få dusje sammen med meg. Det fikk han.

Utrolig lykkefølelse av å stå med ham i armene, han som klemmer godt rundt nakken min og vugge sammen under vannstrømmen.

Det er nok ikke så mange slike lykkestunder jeg har igjen, da minstemann også begynner å bli stor (5 år). Derfor nøt jeg det sånn i dag :)

Annonse

Gjest dusjing

Dagens største lykke skjedde i dusjen i dag tidlig. Minstemann spurte om han kunne få dusje sammen med meg. Det fikk han.

Utrolig lykkefølelse av å stå med ham i armene, han som klemmer godt rundt nakken min og vugge sammen under vannstrømmen.

Det er nok ikke så mange slike lykkestunder jeg har igjen, da minstemann også begynner å bli stor (5 år). Derfor nøt jeg det sånn i dag :)

Uffda.....

Gjest Nickløsheletiden

Når jeg har det akkurat slik jeg hadde det i helga. Fjell, sol, blå himmel, skitur, bålbrenning, påskestemning, kaffe på termos, svett og godsliten.

Jeg kan ikke ha det bedre enn det.

Da er jeg lykkelig. Jeg er glad det er meldt fint vært til helga også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...