laguna1 Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Det liker jeg også, meen, størte glede..det kan jeg vel ikke kalle det. Jeg blir uhyggelig glad av : badeturer på en solskinnsdag, tivolimaskiner, varm katt i fanget, venninneskravlefjaseturer på byen, oppslukende bøker, når kjæresten min er morsom, å kjøpe meg en nips eller et plagg jeg har hatt lyst på lenge, våren, om noen gidder å massere nakken/hodebunnen min/ om noen jeg liker tar kontakt og vil være venner, dyr, bilturer, jeg kan bli helt euforisk av musikk, å lage noe fint, riktig god mat og god sex. For eksempel 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Å se ungene plutselig mestre noe de har øvd på lenge! :-) (Og det er faktisk helt sant, da blir jeg skikkelig varm inni meg og hjertet banker stort og fort.) :-) Øl og sigaretter ligger nok rimelig langt nede på lista mi, egentlig. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Det liker jeg også, meen, størte glede..det kan jeg vel ikke kalle det. Jeg blir uhyggelig glad av : badeturer på en solskinnsdag, tivolimaskiner, varm katt i fanget, venninneskravlefjaseturer på byen, oppslukende bøker, når kjæresten min er morsom, å kjøpe meg en nips eller et plagg jeg har hatt lyst på lenge, våren, om noen gidder å massere nakken/hodebunnen min/ om noen jeg liker tar kontakt og vil være venner, dyr, bilturer, jeg kan bli helt euforisk av musikk, å lage noe fint, riktig god mat og god sex. For eksempel Er veldig enign med deg - bortsett fra nips og en ting til som jeg ikke husker. Nei, nå er det leggetid! 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Sigaretter er bra Men glede er når solen skinner,og jeg føler meg bra. Frisk luft og blå himmel,duften av vår. Sette seg ned i skogen og nyte roen. Og ungene,når de har det bra er det den største gleden en mor kan få Og når andre mennesker forteller om fremgang,når andre har det bra da blir jeg også glad. Blir glad når noen deler sine gleder med meg 0 Siter
Gjest HuGs Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Det er når jeg opplever at ungene er lykkelige og fornøyd med livet sitt. Men dermed er det ingenting som får meg så lei meg som når ting går dem imot heller. 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Å høre latteren til barna mine :-) 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Mange gleder. Men en av de store er når lille barnebarnet mitt på snart året er på besøk, og sier ba-ba-ba, og jeg tydelig hører at han sier bestemor. Og kaster seg i armene mine og jeg får en stor kos inkludert kjekssmuler og sikkel. Vel, okey, akkurat kjeksen og siklet kunne jeg klart meg foruten, da, men kosen er god. 0 Siter
Gjest en stor glede Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Være med mine barn og mann på tur og grille pølser på bål. Det gjør meg lykkelig og vi får så mange gode samtaler sammen og slapper godt av. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Dagens største lykke skjedde i dusjen i dag tidlig. Minstemann spurte om han kunne få dusje sammen med meg. Det fikk han. Utrolig lykkefølelse av å stå med ham i armene, han som klemmer godt rundt nakken min og vugge sammen under vannstrømmen. Det er nok ikke så mange slike lykkestunder jeg har igjen, da minstemann også begynner å bli stor (5 år). Derfor nøt jeg det sånn i dag 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Barna mine, noen ganger. Samboeren min, noen ganger. Å være helt alene for meg selv, noen ganger. Å få latterkrampe sammen med venner, noen ganger. Og mye, mye mer, noen ganger. 0 Siter
Gjest Melis35 Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Min sønn!!! Ellers er det venner,se sola,være i nogelunde i form. 0 Siter
Gjest dusjing Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Dagens største lykke skjedde i dusjen i dag tidlig. Minstemann spurte om han kunne få dusje sammen med meg. Det fikk han. Utrolig lykkefølelse av å stå med ham i armene, han som klemmer godt rundt nakken min og vugge sammen under vannstrømmen. Det er nok ikke så mange slike lykkestunder jeg har igjen, da minstemann også begynner å bli stor (5 år). Derfor nøt jeg det sånn i dag Uffda..... 0 Siter
laguna1 Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Uffda..... Hvorfor det? Skal det liksom være noe ufint i å dusje sammen med egne småunger? Er det greit at samfunnet skal bli SÅ nakenhysteriske at det skal være noe huff i det? 0 Siter
tonie Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Sønnen, familie og venner, og jobben. Faktisk:) Jeg har det sjelden så bra som når jeg er inne i en ordentlig flyt jobbmessig. Da er jeg nesten lykkelig. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Når jeg har det akkurat slik jeg hadde det i helga. Fjell, sol, blå himmel, skitur, bålbrenning, påskestemning, kaffe på termos, svett og godsliten. Jeg kan ikke ha det bedre enn det. Da er jeg lykkelig. Jeg er glad det er meldt fint vært til helga også. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Uffda..... Uffda? Hva mener du med det? 0 Siter
Angustia Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Uffda..... ''Uffda.....'' Skal du slenge ut et slikt tåpelig utsagn som svar på et innlegg om en gledesstund, bør du i det minste presisere hva du meiner! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.