-ssi Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Komme hjem fra en mildt sagt jævlig dag på jobben og bli møtt i gangen av en ellevill labrador som hopper og spretter og slikker meg i ansiktet og på hendene og bare er utrolig glad for å se meg. 0 Siter
tonie Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Komme hjem fra en mildt sagt jævlig dag på jobben og bli møtt i gangen av en ellevill labrador som hopper og spretter og slikker meg i ansiktet og på hendene og bare er utrolig glad for å se meg. Vi mennesker er bare så forskjellige! Det der ville for meg vært en typisk fortsettelse av en allerede jævlig dag... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Småting. En herlig kopp kaffe. God øl og mat med gode venner. . En plate som feier meg av stolen. En god film. En flaske vin med broderen. Å gå gjennom bildene jeg har tatt og finne et jeg virkelig liker. Småting. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Akkurat i kveld er jeg veldig glad for at vi fant stoff til hyttegardiner og at vi har montert det nye kjøkkenbordet vårt. ) Det medførte en ganske kraftig ommøblering på kjøkkenet og det ble kjempefint! ) Det er vidunderlig å ha det ryddig på kjøkkenet igjen etter at det har sett aldeles bomba ut der i flere uker pga det har vært en mellomstasjon for kjøkkeninnredning til hytta, maling av denne i flere etapper, oljing av spisebord til hytta og oljing av det nye kjøkkenbordet. *puh* 0 Siter
Lisabeth Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Ungene er det beste som har hendt. Selvfølgelig! Utover det, rene opplevelser: store lykkeøyeblikk kommer helst i slalombakken. Fint vær, fint føre- litt bratt bakke og passelig mange andre. Da koser jeg meg aller mest :-) 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Min mann, ungene, naturen og dyrene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.