Gjest SMIRnøff Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Har nettopp innsett noe veldig viktig. Men også veldig vanskelig, for meg... beklager om jeg spammer for mye, men akkurat dette var veldig viktig. Det jeg har innsett er at ingen egentlig liker meg eller kan like meg, romantisk sett... tidligere har jeg tolket blikk og slikt som at de liker meg... men jeg har altså innsett at dette bare har vært vennlighet. Det er fordi jeg ikke kjenner NOEN... Jeg har INGEN som kjenner meg. Eller som jeg selv kjenner. Dette gir meg en veldig tomhet og angst. Men jeg tror det er bra for meg da, at jeg innså dette... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Biplorar 2 (Manisk/deppresiv) - kanskje? 0 Siter
laban Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Jeg tror du har mye å hente på å gruble og tolke atskillig mindre. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Jeg tror du har mye å hente på å gruble og tolke atskillig mindre. Skal stenge meg selv ute fra DOL i dag... beginning now. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.