Gå til innhold

Gleder...

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Satt og lurte på om jeg skulle skrive om min største glede, på åpent forum. Syns det virket som noe jeg kunne besvare.

Men så innså jeg at jeg ikke har noen gleder i det hele tatt.

mariaflyfly
Skrevet

Husk på "the little things in life".

Jeg har en shitty dag, og burde strengt tatt vært klona de neste to månedene for å rekke alt jeg skal. Min største glede akkurat nå, er at lesesalen var så godt som folketom da jeg kom hit, slik luftkvaliteten for en gangs skyld er ok, og jeg kan ha en ekstra stol å slenge opp beina på. Ja, også kjenner jeg glede over en steingod kaffe latte som jeg akkurat har hivd innpå. :)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg har en shitty dag, og burde strengt tatt vært klona de neste to månedene for å rekke alt jeg skal. Min største glede akkurat nå, er at lesesalen var så godt som folketom da jeg kom hit, slik luftkvaliteten for en gangs skyld er ok, og jeg kan ha en ekstra stol å slenge opp beina på. Ja, også kjenner jeg glede over en steingod kaffe latte som jeg akkurat har hivd innpå. :)

Jeg har også en shitty dag... :-P

Men jeg ser poenget ditt. Får bare gjøre det beste ut av ting...

Skrevet

Det var synd.. Du er ikke alene...Jeg sitter alene i sofasen ofte...

Skrevet

Jeg har også en shitty dag... :-P

Men jeg ser poenget ditt. Får bare gjøre det beste ut av ting...

De små tingene er viktige de også. Man må fokusere på dem når en har en dårlig dag:)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

De små tingene er viktige de også. Man må fokusere på dem når en har en dårlig dag:)

Ja, :-)

Men virker som mye av det som "holder meg oppe" er håpet om en bedre fremtid... akkurat det er ingen glede når man føler seg pessimistisk.

Gjest Shira :o)
Skrevet

''Husk på "the little things in life".''

Nettopp.

Jeg har også en drittdag, har måtte gjøre ting jeg ikke vil, men så mestret jeg det og dermed ble det jo egentlig en glede, ikke sant.

Så når jeg kom hjem, så laget jeg meg en kaffekopp og satte meg her, liten glede det også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...