Gå til innhold

Binder du fast hunden din utenfor butikken?

Anbefalte innlegg

Kan jo ikke sammenlignes med å kjøre bil. Det må man jo gjøre for å komme seg rundt, og ikke alltid har mulighet for kollektivt. Å sette bikkja utenfor butikken er et stort tull. Man må klare å gå tur med bikkja først, for så å gå på butikken. Men du gjør hva du vil. Om hunden forsvinner, blir skadet eller i verste fall skader et barn så kan det jo hende du angrer.

Jammen, himmel og hav da - jeg kan da selv bedømme om det er trygt. Jeg bor ikke i Oslo, for å si det sånn.

Det er ufattelig mye større sjanse for at katten blir påkjørt enn at det skal finnes en hundetyv utenfor min nærbutikk i de 5 minuttene jeg handler.

Fortsetter under...

candyqueen_83

Jammen, himmel og hav da - jeg kan da selv bedømme om det er trygt. Jeg bor ikke i Oslo, for å si det sånn.

Det er ufattelig mye større sjanse for at katten blir påkjørt enn at det skal finnes en hundetyv utenfor min nærbutikk i de 5 minuttene jeg handler.

Men det er mer nødvendig at kattene går løse ute enn at bikkja blir sittende utenfor butikken.

Men det er mer nødvendig at kattene går løse ute enn at bikkja blir sittende utenfor butikken.

Jada. Eller - man kan ha innekatt, da.

Har aldri hørt om stjålne hunder her i området. Ikke fylket, engang, tror jeg. Og ikke har jeg noen kostbar dillehund heller - det er vel oftest sånne som stjeles.

Med også katter og barn i huset er det ca 1000 andre bekymringer som kommer foran om det skulle slumpe til at en hundetyv kommer forbi butikken. Hundetyven kan også komme opp i hagen vår og stjele om det skulle være så viktig... Der går hunden vår løs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...