Gå til innhold

Å gå tur på glatt føre

Anbefalte innlegg

Gjest ikke råd til treddemølle

Jeg prøver å gå litt turer for å få litt trim. Men nå er det litt glatt ute og jeg går forsiktig. De turene jeg pleier å ta tar nå dobbelt så langt tid enn når det ikke er glatt. Blir allikevel litt varm. Har det noe for seg å gå tur når en går sent med tanke på det å slanke seg og leve sunnere eller er det bortkastet tid? Hva tror dere?

Fortsetter under...

Gjest -25 kg

ALL bevegelse er bra, og jo mer du tar i/jo varmere du blir, jo mer forbrenner du.

Kjøp deg brodder, så går du tryggere på glatta. Let etter steder hvor det ikke er så glatt (det er sjelden speilholke overalt samtidig), og finn gjerne en oppoverbakke hvor du kan gi på litt ekstra.

Greier du ikke å kjøpe brodder/gi mer gass, så kan du i alle fall tenke på at du ikke spiser noe når du går tur - og det er veldig bra! :-)

Gjest Modern77

Hvorfor kjøper du deg ikke brodder? De har gode avtagbare brodder f.eks. på rema 1000 til 69 eller så om d ikke var billigere,

på¨skobutikker har de gode brodder til 200 og oppover. Jeg kjøpte et par til 200,

de var ikke så altfor synlige og var lette å ta på og av, og nå går jeg sikkert på isen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...