sant å si Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Datteren min har fødselsdag snart, og ønsker seg oreokake. Jeg har aldri bakt noe slikt, aner ikke hva det er for noe engang... Det florerer av oppskrifter på nettet. Har sett bla. på denne, var s greit med bilder og det hele: http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=306001 Ser dette ut som en grei oppskrift for dere som kjenner til kaka fra før? Tar gjerne imot andre oppskrifter også 0 Siter
EnolaGay Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Oreokake er standard sortimang her i huset ved bursdager. Oppskriften du fant er fin. Kaka er så søt at selv kariusene føler trang til å pusse tenna etterpå! :0P 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Jeg er en elendig kakebaker, men akkurat denne oppskriften brukte jeg når jeg bakte Oreokake i forrige uke Den var så enkel å få til at selv jeg greide det Det er faktisk vanskelig å mislykkes med Oreokake tror jeg... Den skal jo ikke stekes og ingrediensene smaker digg uansett hvordan du blander dem tipper jeg 0 Siter
sant å si Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Skrevet 18. mars 2011 Jeg er en elendig kakebaker, men akkurat denne oppskriften brukte jeg når jeg bakte Oreokake i forrige uke Den var så enkel å få til at selv jeg greide det Det er faktisk vanskelig å mislykkes med Oreokake tror jeg... Den skal jo ikke stekes og ingrediensene smaker digg uansett hvordan du blander dem tipper jeg Ok, takk 0 Siter
sant å si Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Skrevet 18. mars 2011 Denne er god :-) Bra - da går jeg for den 0 Siter
sant å si Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Skrevet 18. mars 2011 Oreokake er standard sortimang her i huset ved bursdager. Oppskriften du fant er fin. Kaka er så søt at selv kariusene føler trang til å pusse tenna etterpå! :0P Såpass, ja... Gleder meg! 0 Siter
Rith Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 Denne er kjempegod og enkel å få til, men anbefaler philadelphia kremosten fremfor den andre og menkomel whipping. Har aldri brukt vanlig kremfløte, den vil ikke holde seg bra på denne kaken. Sist prøvde jeg en annen krem, fordi de ikke hadde menkomel sin på coop. Den smakte helt forferdelig. Menkomel er best. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.