Gå til innhold

En fredags kveld

Anbefalte innlegg

Gjest lei meg og trist

Jeg og min ex samboer har blitt enige om å gå hver vår vei,men vi bor fortsatt i samme hus,vi er ikke direkte uvenner,så det går greit på noen måter,vi har ikke hatt noe seksuelt forhold på 2 år,så en er vel mere som venner.

Nå har jeg vært å fartet nesten hele uka,endel ærend,legetime,behandlinger,tannlege og drukket kaffe med venner og familie. Nå er det fredags kveld og jeg sitter nå her å må pine meg gjennom sport,ski,fotball og all slags driiit. Han blir bare sur når jeg spør vi kan se på noe annet.

Jeg føler meg som en dritt av å sitte her,jeg har barn å kan ikke farte hver kveld,og han er aldri ute av døra :o(

Jeg kjenner at jeg skriker inni meg,av frustrasjon,og ønsker så sterkt å flytte,men finner ingen leilighet å vi må selge huset først...uff for en pinefull ventetid.

Tørker noen tårer.

Trengte bare å skrive litt frustrasjon ut.

Ha en fin kveld der ute.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362122-en-fredags-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nysgjerrig på hvorfor

Hei, føler med deg!

Men det må da være en grunn til at dere ikke prater sammen?

Når dere er sammen hele tiden mener jeg.

Hvorfor skal dere gå fra hverandre? Det må da være lett å få tak i leilighet nå for tiden også. Det er mange positive ting å ta tak i :-)

Det hjelper å dele frustrasjonen også. Hva er det som er så galt med samboeren, skrik det ut *o*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362122-en-fredags-kveld/#findComment-3134590
Del på andre sider

Gjest lei meg og trist

Hei, føler med deg!

Men det må da være en grunn til at dere ikke prater sammen?

Når dere er sammen hele tiden mener jeg.

Hvorfor skal dere gå fra hverandre? Det må da være lett å få tak i leilighet nå for tiden også. Det er mange positive ting å ta tak i :-)

Det hjelper å dele frustrasjonen også. Hva er det som er så galt med samboeren, skrik det ut *o*

Vi har ikke hatt sex på 2 år,han er ikke med til mine venner og vil ikke ut av døra,jeg er mere sosial og liker å finne på ting. Leilighet er ikke lett å finne med 2 soverom til en grei pris. Går på attføring eller AAP som det heter nå,og har ikke mye penger. Nav sier jeg kan finne et bosted til 5000kr da får jeg bostøtte,men finnes ikke bosted til under 7-8000kr her jeg bor.

Jeg har rett å slett ikke særlig mye å snakke med ham om,derfor snakker vi ikke mest,dessuten ser han bare på tv hele tiden.

Og jeg lengter etter å begynne et nytt liv,uten ham da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362122-en-fredags-kveld/#findComment-3134609
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Du kan gå ut når barna har lagt seg? Han er jo hjemme allikevel...

Eksen og jeg bodde sammen i tre mnd etter at det var slutt mellom oss. Det gikk fint, men ble ofte sånn at han så tv på kveldene og jeg var på Facebook for å prate med venner. Hadde enormt behov for å snakke med vennene mine, bli oppmuntra osv.

Har dere fått takst på huset og fått lagt det ut for salg? Sånt trenger ikke ta mer enn et par-tre uker hvis dere er heldige. Du vil da få vite hvor mye du vil sitte igjen med etter hussalget og det gjør det lettere å finne en egnet bolig.

Dette er selvsagt tøft, men det verste du gjør er å svartmale situasjonen. Nå må du hente fram all din indre energi og sørge for at du får lyspunkter hver eneste dag!

Lykke til:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362122-en-fredags-kveld/#findComment-3134634
Del på andre sider

Gjest lei meg og trist

Du kan gå ut når barna har lagt seg? Han er jo hjemme allikevel...

Eksen og jeg bodde sammen i tre mnd etter at det var slutt mellom oss. Det gikk fint, men ble ofte sånn at han så tv på kveldene og jeg var på Facebook for å prate med venner. Hadde enormt behov for å snakke med vennene mine, bli oppmuntra osv.

Har dere fått takst på huset og fått lagt det ut for salg? Sånt trenger ikke ta mer enn et par-tre uker hvis dere er heldige. Du vil da få vite hvor mye du vil sitte igjen med etter hussalget og det gjør det lettere å finne en egnet bolig.

Dette er selvsagt tøft, men det verste du gjør er å svartmale situasjonen. Nå må du hente fram all din indre energi og sørge for at du får lyspunkter hver eneste dag!

Lykke til:)

Jeg føler at jeg ikke bare kan reise ut etter at ungen har lagt seg,for det er ikke hans barn,så jeg kan ikke forlange at han skal sitte vakt synes jeg.

Vi kommer ikke til å sitte med noe overskudd etter salg da det er 3 arvetagere i dette huset,sp vi har en klausul på at vi ikke kan selge huset på 5 år med fortjeneste,da skal alt deles.

Men jeg skal prøve å se lyst på det,men jeg gjør ikke det for tiden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362122-en-fredags-kveld/#findComment-3134878
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...