morsan Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 ...som mynt! Neste år går 50-øringen ut som gangbar mynt. Den føyer seg dermed inn i rekka som mynt nr 6 som forsvinner i min levetid... http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4065578.ece 0 Siter
ekte nick Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 I min levetid også.... Men dere, her sto det noe annet som jeg har hørt om før også: "Det er bare sluttsummen som skal rundes av når det kommer til oppgjør i harde kontanter i kassa." I mange butikker gjør de ikke dette, de runder av hvert eneste tall (spesielt i mindre butikker hvor de slår inn summene selv). Jeg har alltid reagert på dette. 0 Siter
morsan Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Skrevet 19. mars 2011 I min levetid også.... Men dere, her sto det noe annet som jeg har hørt om før også: "Det er bare sluttsummen som skal rundes av når det kommer til oppgjør i harde kontanter i kassa." I mange butikker gjør de ikke dette, de runder av hvert eneste tall (spesielt i mindre butikker hvor de slår inn summene selv). Jeg har alltid reagert på dette. Jeg har ikke erfart det at de rundet av for hver enkelt vare - bare til slutt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.