Gjest Hompentitten Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Jeg kan ikke tenke meg noe mer idiotisk. 0 Siter
Gjest Hompentitten Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Hvorfor? Hvorfor farge håret når fargen du er født med er bra nok? 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Hvorfor farge håret når fargen du er født med er bra nok? Du sminker deg kanskje ikke heller da? 0 Siter
Gjest Hompentitten Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Du sminker deg kanskje ikke heller da? Nei det gjør jeg ikke. Jeg hater sminke. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Nei det gjør jeg ikke. Jeg hater sminke. Du er fornøyd slik du er skapt? 0 Siter
Colette Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Nei det gjør jeg ikke. Jeg hater sminke. Du har ikke sett på "Happy day" med Jan Thomas, skjønner jeg:-) Utrolig hva litt sminke og god hårpleie gjør med utseendet til folk. 0 Siter
tonie Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Striper, farger, permanenter, krøller, retter, klipper, skjærer og så videre. Og så sminker jeg meg daglig. Jeg er beyond idiotisk da, vil jeg tro, men jeg liker det sånn. Hvorfor gå gjennom livet uten å ha prøvd litt av hvert? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Hvorfor er det idiotisk? Jeg kan ikke tenke meg mer kjedelig enn å ha samme hårfarge hele livet. 0 Siter
Colette Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Striper, farger, permanenter, krøller, retter, klipper, skjærer og så videre. Og så sminker jeg meg daglig. Jeg er beyond idiotisk da, vil jeg tro, men jeg liker det sånn. Hvorfor gå gjennom livet uten å ha prøvd litt av hvert? Jeg også.-) Min siste dille er lakkering av negler, og jeg lakkerer i nye farger et par ganger i uka. Alt i fra hvitt til nesten sort:-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Hvorfor farge håret når fargen du er født med er bra nok? ''Hvorfor farge håret når fargen du er født med er bra nok?'' Jeg farger håret til den fargen jeg er født med:-) Jo, den er bra nok. 0 Siter
meg__123! Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Jeg også.-) Min siste dille er lakkering av negler, og jeg lakkerer i nye farger et par ganger i uka. Alt i fra hvitt til nesten sort:-) Jeg også lakkerer i masse knæsje farger 0 Siter
tonie Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Jeg også.-) Min siste dille er lakkering av negler, og jeg lakkerer i nye farger et par ganger i uka. Alt i fra hvitt til nesten sort:-) Jeg er litt misunnelig på dere som har såpass med negler at det blir noe av det med lakk på. Hadde jeg hatt det hadde jeg garantert vært en ivrig negllakkerer:) 0 Siter
Colette Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Jeg også lakkerer i masse knæsje farger Ja, det er herlig og eksperimentere med farger på negler:-) I tillegg så sminker jeg meg hver dag, og bleker håret. Ingen vits i og gå rundt som en grå mus, for det gleder ingen:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Jeg er litt misunnelig på dere som har såpass med negler at det blir noe av det med lakk på. Hadde jeg hatt det hadde jeg garantert vært en ivrig negllakkerer:) Neglelakk er veldig stilig på korte negler. Og det gjør det lettere å ikke bite hvis det er det som er problemet ) 0 Siter
Colette Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Jeg er litt misunnelig på dere som har såpass med negler at det blir noe av det med lakk på. Hadde jeg hatt det hadde jeg garantert vært en ivrig negllakkerer:) Nå er det jo ikke lange negler som er "in" i dag. Det er fullt lovlig og ha forholdsvis korte negler som ikke er runde i formen, med både mørk og lys neglelakk. Jeg har ganske lange negler, fordi jeg synes det er penest:-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Ja, det er herlig og eksperimentere med farger på negler:-) I tillegg så sminker jeg meg hver dag, og bleker håret. Ingen vits i og gå rundt som en grå mus, for det gleder ingen:-) Ja, syns det er kjempe fint med lakkerte negler Og så holder de seg lange lengre..... 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Ville du hatt samme synspunkt dersom du ble gråhåret i 30-årene? Jeg farger ikke håret. Men har full forståelse for om andre ønsker det av ulike årsaker. 0 Siter
tonie Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Neglelakk er veldig stilig på korte negler. Og det gjør det lettere å ikke bite hvis det er det som er problemet ) Det er jobben som er problemet. Helt umulig å spare neglene:/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.