Gå til innhold

Farger du håret ditt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

10

• candyqueen_83

8

• meg__123!

5

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Striper, farger, permanenter, krøller, retter, klipper, skjærer og så videre. Og så sminker jeg meg daglig. Jeg er beyond idiotisk da, vil jeg tro, men jeg liker det sånn. Hvorfor gå gjennom livet uten å ha prøvd litt av hvert?:)

Jeg også.-) Min siste dille er lakkering av negler, og jeg lakkerer i nye farger et par ganger i uka. Alt i fra hvitt til nesten sort:-)

Annonse

Jeg også.-) Min siste dille er lakkering av negler, og jeg lakkerer i nye farger et par ganger i uka. Alt i fra hvitt til nesten sort:-)

Jeg er litt misunnelig på dere som har såpass med negler at det blir noe av det med lakk på. Hadde jeg hatt det hadde jeg garantert vært en ivrig negllakkerer:)

candyqueen_83

Jeg er litt misunnelig på dere som har såpass med negler at det blir noe av det med lakk på. Hadde jeg hatt det hadde jeg garantert vært en ivrig negllakkerer:)

Neglelakk er veldig stilig på korte negler. Og det gjør det lettere å ikke bite hvis det er det som er problemet :o)

Nå er det jo ikke lange negler som er "in" i dag. Det er fullt lovlig og ha forholdsvis korte negler som ikke er runde i formen, med både mørk og lys neglelakk. Jeg har ganske lange negler, fordi jeg synes det er penest:-)

Ja, det er herlig og eksperimentere med farger på negler:-) I tillegg så sminker jeg meg hver dag, og bleker håret. Ingen vits i og gå rundt som en grå mus, for det gleder ingen:-)

Ja, syns det er kjempe fint med lakkerte negler :) Og så holder de seg lange lengre.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...