Colette Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Ja, syns det er kjempe fint med lakkerte negler Og så holder de seg lange lengre..... Ja, ikke sant? Neglelakk virker forsterkende på neglene. Og så er det ikke så lett og sette seg til og småbite på dem, hvis man skulle få lyst til det:-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Jeg er litt misunnelig på dere som har såpass med negler at det blir noe av det med lakk på. Hadde jeg hatt det hadde jeg garantert vært en ivrig negllakkerer:) Etter at jeg begynte med B vitaminer vokste neglene mine fort og de ble tykkere.. Det var da jeg fikk dilla på å lakke de 0 Siter
cathlin Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Jeg også.-) Min siste dille er lakkering av negler, og jeg lakkerer i nye farger et par ganger i uka. Alt i fra hvitt til nesten sort:-) Hadde også en lakkeperiode. Hm, tror jeg må lakke negler igjen. I morra! :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Det er jobben som er problemet. Helt umulig å spare neglene:/ Men de trenger ikke å være lange for å være velstelte da. Kjempefint med korte lakkerte negler. 0 Siter
Colette Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Hadde også en lakkeperiode. Hm, tror jeg må lakke negler igjen. I morra! :-) Gjør det, cathlin:-) I dag er jo alle farger tillatt, så det er bare og sette i gang:-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Hvorfor er det idiotisk? Jeg kan ikke tenke meg mer kjedelig enn å ha samme hårfarge hele livet. ''Jeg kan ikke tenke meg mer kjedelig enn å ha samme hårfarge hele livet.'' Helt uten farging har jeg fått ny farge på håret de siste årene... :-) 0 Siter
Colette Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Men de trenger ikke å være lange for å være velstelte da. Kjempefint med korte lakkerte negler. Enig. Eneste unntaket er nedbitte negler. Da er det ikke pent med neglelakk. 0 Siter
meg__123! Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Enig. Eneste unntaket er nedbitte negler. Da er det ikke pent med neglelakk. Syns det er fint med neglelakk på korte negler også jeg... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 ''Jeg kan ikke tenke meg mer kjedelig enn å ha samme hårfarge hele livet.'' Helt uten farging har jeg fått ny farge på håret de siste årene... :-) Hehe ) 0 Siter
Colette Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Syns det er fint med neglelakk på korte negler også jeg... Jeg har alltid syntes det så rart ut med mørk neglelakk på korte negler. Men lyse neglelakker er greit. Jeg synes fortsatt at mørk neglelakk krever mer lengde enn korte, selv om jeg ser at det er mer akseptert i dag enn det var før. Jeg så f.eks, Anne Rimmen, under grandprix-programmene hadde forholdsvis korte negler med veldig mørk neglelakk. Og det var jo ikke stygt :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har alltid syntes det så rart ut med mørk neglelakk på korte negler. Men lyse neglelakker er greit. Jeg synes fortsatt at mørk neglelakk krever mer lengde enn korte, selv om jeg ser at det er mer akseptert i dag enn det var før. Jeg så f.eks, Anne Rimmen, under grandprix-programmene hadde forholdsvis korte negler med veldig mørk neglelakk. Og det var jo ikke stygt :-) Har du prøvd dette? Water marble ) Kjempestilig ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Har du prøvd dette? Water marble ) Kjempestilig ) Veldig tungvint på 10 negler da, men man kan jo ta på en negl på hver hånd, og lakkere resten i en matchende farge ) 0 Siter
Colette Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Har du prøvd dette? Water marble ) Kjempestilig ) Nei, det har jeg ikke prøvd:-) Men enig i at det er stilig! Har du prøvd det? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Nei, det har jeg ikke prøvd:-) Men enig i at det er stilig! Har du prøvd det? Nei, jeg har nok for korte negler. Blir vanskelig å få dekket til. Men så fort jeg har en negl som er lang nok skal jeg teste. Det er visst ikke vanskelig ) 0 Siter
Colette Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Nei, jeg har nok for korte negler. Blir vanskelig å få dekket til. Men så fort jeg har en negl som er lang nok skal jeg teste. Det er visst ikke vanskelig ) Ja, så lange negler har ikke jeg heller. Det blir for upraktisk. Men i og med at jeg synes det er en tålmodoghetsprøve og vente på at vanlig neglelakk tørker/herder, så spørs det om dette er noe for meg:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Ja, så lange negler har ikke jeg heller. Det blir for upraktisk. Men i og med at jeg synes det er en tålmodoghetsprøve og vente på at vanlig neglelakk tørker/herder, så spørs det om dette er noe for meg:-) Hehe ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Klart jeg gjør, jeg har ordentlig stygg farge på håret så jeg bleker det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Hvorfor farge håret når fargen du er født med er bra nok? Særlig sånn salt og pepper som mange får i 60-årsalderen er den store drømmen. Neida, sånn farge får jeg aldri siden jeg i utgangspunktet er rødhåret. 0 Siter
tonie Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Men de trenger ikke å være lange for å være velstelte da. Kjempefint med korte lakkerte negler. Tja, kanskje det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.