laguna1 Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Ja, det gjør jeg, og kan i tillegg tenke meg en rekke ting som er mer idiotisk 0 Siter
Gjest nadaa Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 Striper det. Det er kanskje enda mer idiotisk? 0 Siter
Cherry Lady Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 Nei det gjør jeg ikke. Jeg hater sminke. Tror du er en mann jeg! ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 Nei, det gidder jeg ikke, spesielt ikke når kjæresten uansett ikke ser forskjell - det er jo han jeg først og fremst vil gjøre meg fin for. ) Og dessuten ser grå ettervekst usigelig grusomt ut. 0 Siter
fresja Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 Jeg sgtriper håret et par ganger i året. Og da vil frisøren gjerne ta farge i hårfet samtiding. Har venninner som farger håret ofte, ellers hadde de nok vært helt grå. 0 Siter
morsan Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 ''Jeg kan ikke tenke meg noe mer idiotisk.'' Nei, farging av hår danker ut både fyllekjøring og tyveri når det gjelder graden av idioti - det kan det ikke være mye tvil om! 0 Siter
Bookworm Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 Hehe, du kan faktisk ikke tenke deg noe mer idiotisk enn å farge håret sitt? Nei nei, da har du kanskje ikke fullt overblikk over menneskenes idiotiske påfunn? 0 Siter
Bookworm Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 Striper, farger, permanenter, krøller, retter, klipper, skjærer og så videre. Og så sminker jeg meg daglig. Jeg er beyond idiotisk da, vil jeg tro, men jeg liker det sånn. Hvorfor gå gjennom livet uten å ha prøvd litt av hvert? Nei fy og fy, du må jo rett og slett være superidioten du;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.