Gå til innhold

FU: Dine beste ungsdomsminner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Beste ungdomsminner?

Spenningen jeg hele tiden følte. Alt var nytt. Fester, gutter, videregående skole, mer ansvar.... Det meste.

Likte flørtingen veldig godt.

Godt minne er den enorme tenåringsforelskelsen jeg var i. Den var ENORM. Aldri følt så sterkt, hverken før eller etter.

trollemor;o)

Jeg spilte også i korps, trommer. Det var gøy, men ikke hva jeg husker som mitt beste minne.

Mine beste fester og opplevelser skjedde i korpsmiljøet. (vi festet ikke i skolekorpset, men jeg begynte jo i voksenkorps etterhvert, fikk mange kjekke venner og opplevelsene var mange og fantastiske!!!)

Annonse

Gjest sjøstjerna

Savner å "være sprø" med andre folk,ikke bare jeg som var det da. Vi hadde det ofte gøy,og det er sikkert den beste tiden i livet mitt og den farligste tiden.

Ja, ungdomstiden var fin. :-)

Fantastisk deilig å tenke tilbake på. Samtidig føles det godt å ha "stabilisert" livet litt. I ungdomstiden er jo alt uvisst. Nå vet jeg hva jeg har, omtrent hva jeg vil osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...