Astoria Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Mine er alle festene jeg var på. Jeg savner den tiden. Det er mange år siden. 0 Siter
Astoria Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Skrevet 18. mars 2011 Korps, helt klart! Jeg spilte også i korps, trommer. Det var gøy, men ikke hva jeg husker som mitt beste minne. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Beste ungdomsminner? Spenningen jeg hele tiden følte. Alt var nytt. Fester, gutter, videregående skole, mer ansvar.... Det meste. Likte flørtingen veldig godt. Godt minne er den enorme tenåringsforelskelsen jeg var i. Den var ENORM. Aldri følt så sterkt, hverken før eller etter. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Jeg spilte også i korps, trommer. Det var gøy, men ikke hva jeg husker som mitt beste minne. Mine beste fester og opplevelser skjedde i korpsmiljøet. (vi festet ikke i skolekorpset, men jeg begynte jo i voksenkorps etterhvert, fikk mange kjekke venner og opplevelsene var mange og fantastiske!!!) 0 Siter
Gjest kunne være meg Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Savner å "være sprø" med andre folk,ikke bare jeg som var det da. Vi hadde det ofte gøy,og det er sikkert den beste tiden i livet mitt og den farligste tiden. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Savner å "være sprø" med andre folk,ikke bare jeg som var det da. Vi hadde det ofte gøy,og det er sikkert den beste tiden i livet mitt og den farligste tiden. Ja, ungdomstiden var fin. :-) Fantastisk deilig å tenke tilbake på. Samtidig føles det godt å ha "stabilisert" livet litt. I ungdomstiden er jo alt uvisst. Nå vet jeg hva jeg har, omtrent hva jeg vil osv. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Club7 + kjæresten min og så alle interrailturene venninna mi og jeg var på. Jeg har til og med sett Nicolae Ceauşescu da jeg var i Romania. Det er så lenge siden at han ble ikke regnet som en tyrann enda ;o) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 Forelskelsene, flørtingen, spenningen. Friheten, reisene. Vennene, familien. Mulighetene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.