Gjest søker likemannsgruppe Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har oppholdt meg for lenge i den virtuelle verden og dobbeltklikker på døra nr jeg skal ut av t-banen. Jeg innbiller meg at jo mere jeg trykker jo fortere åpner døren seg. likesinnede? 0 Siter
meg__123! Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 Tror jeg pleier å dobbelklikke jeg og Tilfelle den er litt treg eller ikke funker på første trykket 0 Siter
Cherry Lady Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 Nei, men etter å ha fått touch-mobil, så klarer jeg nesten ikke bruke 'vanlig' mobil lenger. Jeg trykker og trykker på skjermen, og ingenting skjer. 0 Siter
mah-jong Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 Wups. Jeg er av dem som ser på dem som dobbeltklikker(eller trippelt-frippelt-klikker) på t-baneknappen mens jeg lurer på om jeg skal fortelle dem at døra ikke åpner seg noe raskere av at de gjør det.. Enkeltklikk på ringeknapper også. Sikkert fordi jeg selv synes det er litt irriterende med folk som dobbeltklikker når de ringer på min dør. Jeg må holde meg unna likesinnetgruppa di, er jeg redd.. :-D 0 Siter
megler Smekk Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 Nei, men jeg pleier ikke å dobbeltklikke på virtuelle knapper heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.