Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så kjøpte man seg ei vippetang til slutt da. I godt voksen alder. På tide, vil noen kanskje si..

Okay. Jeg hadde fra før av en sånn elektrisk vippetang, men synes den er treig å bruke, og ikke blir det så særlig varig resultat. Og dessuten er det ikke SÅ gøy med en varm dings rett ved øyet. :-P Brukte den bare et par ganger da den var ny, siden ble den glemt.

Den elektriske kjøpte jeg fordi noen venninner har foret meg med historier om at man ikke må begynne med vippetang, for da ble man "helt avhengig", spesielt fordi vippetanga lager små knekk i vippene, slik at de etterhvert knekker av slitasjen, og derfor blir vippene så mye kortere enn før..og da bruker du _ihvertfall_ vippetang, for at de skal synes. Dette har de ment at var tilfelle hos dem, ihvertfall.

Men er dette noe som dere andre har erfart? Jeg tenker at hvis dette er en vanlig bivirkning så burde jeg ikke se så mange med lange og opplagt buede øyevipper.. Eller er de fake,kanskje? Øyevippe-tupéer?

Mitt store vippetanginnkjøp var en til 49 kroner på H&M, og synes den virker helt OK. Men så begynner jeg å tenke - hva er det jeg muligens går glipp av? Er det sånn at det finnes sykt gode vippetenger der ute, og at HM sin er "skikkelig dårlig"?

Educate me! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362144-vippetang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...