Gå til innhold

Penger og hygiene

Anbefalte innlegg

Jeg har til og med pirket løs flatklemt tyggis fra asfalten og puttet i munnen og overlevd det, men jeg er rimelig lei av de påstandene om at barn før i tiden overlevde alt fra å sitte usikret i bil til at det ikke var regler for lekestativ osv, når all statistikk viser en stor nedgang i ulykker og barnedødsfall de siste 50 årene.

''Jeg har til og med pirket løs flatklemt tyggis fra asfalten og puttet i munnen og overlevd det''

Morsan, da - vel er det greit å være sparsommelig, men...:-)

(Aaah...det er kanskje noen år siden... )

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Bookworm

5

• cathlin

3

• Katt-ja

2

Mest aktive i denne tråden

''Jeg har til og med pirket løs flatklemt tyggis fra asfalten og puttet i munnen og overlevd det''

Morsan, da - vel er det greit å være sparsommelig, men...:-)

(Aaah...det er kanskje noen år siden... )

*he he*

Ja, det var leeenge før skolepliktig alder ;-)

''Javel, hva da med meg som har vasket meg, og skal ta i dørhåndtaket for å komme meg ut ?''

Jeg låser opp døren med et stykke papir og tar alltid i dørhåndtaket med albuen og.

''Jeg låser opp døren med et stykke papir og tar alltid i dørhåndtaket med albuen og.''

Svaret mitt havner noe tilfeldig her, men _virkelig_??

Nå må jeg prøve å summe meg litt - OK her er mine tanker:

På jobb utveksler jeg og kunder stadig papirer, penner og andre ting. For ikke å snakke om håndtrykk. Dessuten veksler kolleger og jeg på laptoper, trådløse telefoner, mobiler etc.

Jeg bruker to hender på handlevogna på kolonialen, brødskjæremaskiner bruker jeg også. Barna tar garantert på 2 stk DVD, 3 stk kjærlighet på pinne og 5 stk blader ++ før vi forlater åstedet..

Vi reiser mye, men har aldri opplevd matforgiftning. Sikkert tilfeldig, men skulle jeg tatt slike forholdsregler for barna og meg, hadde jeg blitt smårar eller forblitt innendørs.

Selvfølgelig vasker vi hendene etter dobesøk, før måltider og ellers ved behov, men etter å ha tatt i et gelender eller et håndtak??

''Jeg låser opp døren med et stykke papir og tar alltid i dørhåndtaket med albuen og.''

Svaret mitt havner noe tilfeldig her, men _virkelig_??

Nå må jeg prøve å summe meg litt - OK her er mine tanker:

På jobb utveksler jeg og kunder stadig papirer, penner og andre ting. For ikke å snakke om håndtrykk. Dessuten veksler kolleger og jeg på laptoper, trådløse telefoner, mobiler etc.

Jeg bruker to hender på handlevogna på kolonialen, brødskjæremaskiner bruker jeg også. Barna tar garantert på 2 stk DVD, 3 stk kjærlighet på pinne og 5 stk blader ++ før vi forlater åstedet..

Vi reiser mye, men har aldri opplevd matforgiftning. Sikkert tilfeldig, men skulle jeg tatt slike forholdsregler for barna og meg, hadde jeg blitt smårar eller forblitt innendørs.

Selvfølgelig vasker vi hendene etter dobesøk, før måltider og ellers ved behov, men etter å ha tatt i et gelender eller et håndtak??

''Selvfølgelig vasker vi hendene etter dobesøk, før måltider og ellers ved behov, men etter å ha tatt i et gelender eller et håndtak??''

Jeg antar at Høstløv mener som meg her:

Poenget er ikke å vaske seg etter å ha tatt i gelender/håndtak, det blir jo for styrete, men at man _når man likevel har vasket seg etter dobesøket_ vil beholde renheten så lenge som mulig, og derfor unngår å ta i dørklinka på veien ut.

FTypisk på restaurant el lignende, hvor man etter dobesøket skal inn og fortsette måltidet. Mange vasker seg ikke etter dobesøk, og da føles for meg håndvasken nesten litt bortkasta hvis det jeg gjør mellom vasken og spisinga er å ta i dørklinka ut fra dassen.

Gjest Høstløv

''Selvfølgelig vasker vi hendene etter dobesøk, før måltider og ellers ved behov, men etter å ha tatt i et gelender eller et håndtak??''

Jeg antar at Høstløv mener som meg her:

Poenget er ikke å vaske seg etter å ha tatt i gelender/håndtak, det blir jo for styrete, men at man _når man likevel har vasket seg etter dobesøket_ vil beholde renheten så lenge som mulig, og derfor unngår å ta i dørklinka på veien ut.

FTypisk på restaurant el lignende, hvor man etter dobesøket skal inn og fortsette måltidet. Mange vasker seg ikke etter dobesøk, og da føles for meg håndvasken nesten litt bortkasta hvis det jeg gjør mellom vasken og spisinga er å ta i dørklinka ut fra dassen.

Takk morsan, det er akkurat det jeg mener.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...