Gå til innhold

"Det passer ikke den dagen"

Anbefalte innlegg

Angående det der husker jeg faktisk en kompis som gifta seg under fotball-VM. Da tenker du ikke langt! Men jeg husker vi ble godt oppdatert utenfor kirka. Noen hadde heldigvis radio.

Jeg kjenner en som ble født St.Hansaften 1948.

Hun feiret 50-årsdagen sin på selve dagen. Tror hun angret litt under middagen.

Det var ingen TV der de hadde selskapet, men folk hadde radio i bilene. Dette var jo før mobiltelefonene ble multimediasentre.

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

8

• laban

6

• morsan

5

• Mrs D

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg kjenner en som ble født St.Hansaften 1948.

Hun feiret 50-årsdagen sin på selve dagen. Tror hun angret litt under middagen.

Det var ingen TV der de hadde selskapet, men folk hadde radio i bilene. Dette var jo før mobiltelefonene ble multimediasentre.

Hva skjer på St. Hansaften som går på tv og som "alle" må ha med seg???

Hva skjer på St. Hansaften som går på tv og som "alle" må ha med seg???

Ikke hver St.Hansaften. Årstallet er viktig her. SDD vet nok hva som foregikk i 1998.

Dere andre får ta et enkelt søk på "St.Hansaften 1999" og se om det ikke demrer litt.

Et morsomt tilleggspoeng er at NRK faktisk sendte kampen i reprise 10 år etter. Det er virkelig uvanlig.

Ikke hver St.Hansaften. Årstallet er viktig her. SDD vet nok hva som foregikk i 1998.

Dere andre får ta et enkelt søk på "St.Hansaften 1999" og se om det ikke demrer litt.

Et morsomt tilleggspoeng er at NRK faktisk sendte kampen i reprise 10 år etter. Det er virkelig uvanlig.

Ah. Norge banket Brasil?

Det var i 1998, ikke 1999.

Norge-Brasil. Et av mine lykkeligste øyeblikk i livet!

Annonse

Gjest Tatjana

Det kommer an på hvem som spør, og hva de spør om.

Når nære venner spør, forklarer jeg som regel hvorfor. Er det mer perifere bekjente eller folk jeg egentlig vil avvise forklarer jeg ikke. Heller ikke når ungene er bedt i barneselskap og det ikke passer.

Stakkars Kongen var vel i en eller annen middag den dagen mener jeg å huske at han har fortalt om. Han hadde bedt innstendig om at resultatet skulle holdes hemmelig, og så skulle han hjem og se opptaket på video etterpå.

"Problemet" var bare at på veien hjem kjørte bilen hans forbi jublende folkemasser med flagg, så han skjønte liksom tegninga ;-)

Stakkars Kongen var vel i en eller annen middag den dagen mener jeg å huske at han har fortalt om. Han hadde bedt innstendig om at resultatet skulle holdes hemmelig, og så skulle han hjem og se opptaket på video etterpå.

"Problemet" var bare at på veien hjem kjørte bilen hans forbi jublende folkemasser med flagg, så han skjønte liksom tegninga ;-)

Ja, jeg tror de fleste som passerte sentrum av byen den dagen, forsto at det hadde skjedd noe spesielt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...