Gå til innhold

Datahjelp - F Secure fra Canal Digital

Anbefalte innlegg

Gjest familyman

Jeg har sikkerhetspakken med F Secure fra CD og har de siste dagene fått opp en liten blinkene X på ikonet for pakken. Feilmeldingen som kommer når jeg holder over F Secure ikonet er "virusdefinisjonene er veldig gamle".

Når jeg går inn så får jeg beskjed om at "datamaskinen ikke er beskyttet - se etter nye oppdateringer". Maskinen henter nye oppdateringer, men meldingen vedvarer.

Jeg kontaktet CD og fikk beskjed om å installere sikkerhetspakken på nytt, og så ble gjort, men samme feil er fortsatt der.

I sikkerhetssenteret til maskinen så står det at virusbeskyttelsen er utdatert og at jeg kan enter huke av for å overvåke antivirusløsningen selv gjennom eget program eller at man skal oppdatere et av antivirusprogrammene. Skal ikke F Secure ta seg av dette selv? Jeg har så vidt jeg kan se den siste servicepakken SP3 til XP og kan ikke skjønne at feilen ligger der heller?!

Noen med bedre innsikt i dette enn meg(og vedkommende på CD)? Eventuelle forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362165-datahjelp-f-secure-fra-canal-digital/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest familyman

Jeg har opplevd det samme med F-secure. Du er nok antagelig sikret med den siste versjonen, men den mld fortsetter likevel. Prøv å kjøre et virussøk av hele maskinen. Jeg tror det var slik jeg ble kvitt meldingen.

Har tatt et hurtigsøk, men får vel forsøke å kjøre et fullt søk.

Takk for tips.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...