Gjest familyman Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 Jeg har sikkerhetspakken med F Secure fra CD og har de siste dagene fått opp en liten blinkene X på ikonet for pakken. Feilmeldingen som kommer når jeg holder over F Secure ikonet er "virusdefinisjonene er veldig gamle". Når jeg går inn så får jeg beskjed om at "datamaskinen ikke er beskyttet - se etter nye oppdateringer". Maskinen henter nye oppdateringer, men meldingen vedvarer. Jeg kontaktet CD og fikk beskjed om å installere sikkerhetspakken på nytt, og så ble gjort, men samme feil er fortsatt der. I sikkerhetssenteret til maskinen så står det at virusbeskyttelsen er utdatert og at jeg kan enter huke av for å overvåke antivirusløsningen selv gjennom eget program eller at man skal oppdatere et av antivirusprogrammene. Skal ikke F Secure ta seg av dette selv? Jeg har så vidt jeg kan se den siste servicepakken SP3 til XP og kan ikke skjønne at feilen ligger der heller?! Noen med bedre innsikt i dette enn meg(og vedkommende på CD)? Eventuelle forslag? 0 Siter
Holmes Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 Jeg har opplevd det samme med F-secure. Du er nok antagelig sikret med den siste versjonen, men den mld fortsetter likevel. Prøv å kjøre et virussøk av hele maskinen. Jeg tror det var slik jeg ble kvitt meldingen. 0 Siter
Gjest familyman Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 Jeg har opplevd det samme med F-secure. Du er nok antagelig sikret med den siste versjonen, men den mld fortsetter likevel. Prøv å kjøre et virussøk av hele maskinen. Jeg tror det var slik jeg ble kvitt meldingen. Har tatt et hurtigsøk, men får vel forsøke å kjøre et fullt søk. Takk for tips. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.