Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mange måter å være harry mor på ;)

He he, deg om det ;)

Om knappe to uker så skal jeg til pers, og tattooere mine barns navn på meg. Nei, jeg er voksen og får ikke fler barn.

Og ja, jeg har tenåringer som alle synes det er kult, og som har vært med å plukke ut den tattooen de likte best.

Jeg hadde ikke tatt den om noen av dem ikke hadde likt det. Men faktisk så er de litt "stolt" på en måte.

Iiiiiikkkk, ble det på deg nå sikkert *ler godt*

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

9

• morsan

8

• Holmes

5

• mariaflyfly

3

Mest aktive i denne tråden

Synes jeg ser en gjennomsnittlig femtnåring på stranda sammen med mor og noen kamerater. Innimellom noen skrukker og valker åpenbarer navnet til den lille prinsen seg. Tror ikke _stolthet_ er det som vil beskrive femtenåringens følelser akkurat der og da :o)

Først ville han gravd seg ned i sanda, og når det var trygt å komme ut ville han reist rett til folkeregisteret og søkt om navnebytte;)

Nei fysjom. Hva er galt med skrytealbum i bokhylla, egentlig? Er det liksom helt ut, det nå?

Først ville han gravd seg ned i sanda, og når det var trygt å komme ut ville han reist rett til folkeregisteret og søkt om navnebytte;)

Nei fysjom. Hva er galt med skrytealbum i bokhylla, egentlig? Er det liksom helt ut, det nå?

hehe - der fikk du sagt det! :-D Enig. Skrytealbum, eller et bilde på mobilen.

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1300559454' post='4548117]

Hva folk velger å tatovere er opp til dem, og om de selv synes det er bra, så har ikke jeg noe med det.

Jeg liker tatoveringer jeg da, jeg kommer fra sjømannslekt så jeg er vel miljøskadd ;o)

Om noen har en tatovering jeg ikke synes er pen, så kan jeg allikevel la personen ha den og synes den er pen uten å himle med øynene.

Tatovering med navn er jo alltid litt risky mtp på at en kan ende opp med 5 barn, 4 koner osv, men folk må gjøre det som de synes er bra for dem.

Jeg synes at min oldefar sin navnetatovering var veldig fin. Ikke så fin i utførelse, men den hadde navnet til kona og min bestemor, han var på sjøen da krigen brøt ut og trodde at han ikke kom hjem i live. Det merket på armen fortalte så mye, selv om han egentlig fortalte så lite fra de 5 årene av hans liv.

''Om noen har en tatovering jeg ikke synes er pen, så kan jeg allikevel la personen ha den og synes den er pen uten å himle med øynene.''

Ja, himle med øynene er ikke spesielt høflig, men man kan jo "tenke sitt" *S*

''Om noen har en tatovering jeg ikke synes er pen, så kan jeg allikevel la personen ha den og synes den er pen uten å himle med øynene.''

''Ja, himle med øynene er ikke spesielt høflig''

Jeg skal tatovere himlende øyne i pannen slik at jeg slipper å være uhøflig. Jeg bare trekker luggen litt til side...:)

Joooooo, det er harry!

Må si jeg ble temmelig overraska da den upper class-dama på jobb, som går med LV-veske og Dior-solbriller, avslørte at hun ikke bare allerede har en tattis i et område som ikke synes så godt - men i tillegg planlegger en stor en på overarmen - med et ornament med initialene til seg selv, mannen og ungene....

Harry harry harry harry haaarrrrryy!!

''med et ornament med initialene til seg selv, mannen og ungene....''

Jeg er ikke noen tattis-tilhenger, men skal man førs gjøre det, synes jeg det er bedre med initialer eller mer symbolske tegn(inger) om barna sine enn de fulle navnene.

Angelina Jolie valghte jo å tatovere lengde- og breddegradene der hennes barn er født. Ikke spesielt vakkert, men det var vel for å skjule arret etter at hun fjernet "Billy Bob" ;-)

Jeg skal tatovere himlende øyne i pannen slik at jeg slipper å være uhøflig. Jeg bare trekker luggen litt til side...:)

''Jeg skal tatovere himlende øyne i pannen slik at jeg slipper å være uhøflig. Jeg bare trekker luggen litt til side...:)''

LMAO!!!!

mariaflyfly

[quote name=Shira :o)' timestamp='1300559454' post='4548117]

Hva folk velger å tatovere er opp til dem, og om de selv synes det er bra, så har ikke jeg noe med det.

Jeg liker tatoveringer jeg da, jeg kommer fra sjømannslekt så jeg er vel miljøskadd ;o)

Om noen har en tatovering jeg ikke synes er pen, så kan jeg allikevel la personen ha den og synes den er pen uten å himle med øynene.

Tatovering med navn er jo alltid litt risky mtp på at en kan ende opp med 5 barn, 4 koner osv, men folk må gjøre det som de synes er bra for dem.

Jeg synes at min oldefar sin navnetatovering var veldig fin. Ikke så fin i utførelse, men den hadde navnet til kona og min bestemor, han var på sjøen da krigen brøt ut og trodde at han ikke kom hjem i live. Det merket på armen fortalte så mye, selv om han egentlig fortalte så lite fra de 5 årene av hans liv.

''Om noen har en tatovering jeg ikke synes er pen, så kan jeg allikevel la personen ha den''

Ja, noe annet ville vært litt drastisk. :P

Du kan jo tatovere dem på øyenlokkene, slik at du bare kun lukke øynene. Da slipper du jo samtidig å se på den grelle tattisen ;-)

Annonse

Gjest Shira :o)

''Om noen har en tatovering jeg ikke synes er pen, så kan jeg allikevel la personen ha den''

Ja, noe annet ville vært litt drastisk. :P

Nei! Altså, dersom jeg ikke synes noe om det så får de jaggu fjerne det! Skulle bare mangle, det er jo MEG!

Jeg synes tattiser generelt er harry. Ungens navn er intet unntak.

''Jeg synes tattiser generelt er harry. ¨''

Dog er det gradsforskjeller - også her. La oss si at noen ønsket å tatovere seg rundt navlen. Da er jo denne tattisen:

http://girlstattoos4u.com/images/belly4.jpg

_ekstremt_ mye bedre enn for eksempel denne:

http://www.remotecontrolcats.com/wp-content/uploads/2009/03/cat-ass-tattoo.jpg

... eller denne (satans stor navle da, gitt!):

http://media.ebaumsworld.com/picture/dan_richard13/Belly_Button_Cow_Butt.jpg

Eller denne, som kanskje tross alt er den nest beste i innlegget mitt her & nå:

http://farm4.static.flickr.com/3120/2649836716_d5c9801a76.jpg

..eller hva med denne? Hadde far hatt en slik en, tror jeg mors tattis med barnas navn ikke hadde gjort noe til eller fra på stranda ;-)

http://fpics.org/picz/jan/belly_button_tattoo_1.jpg

Gjest Shira :o)

''Ja, himle med øynene er ikke spesielt høflig, men man kan jo "tenke sitt" *S*

''

Nåja, det er da dem som ikke er så nøye på om de uhøflige.

Åååå, dere skjønte poenget mitt! Jeg har ikke spist, er rastløs, osv osv, så gi meg litt spillerom!

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...