Gå til innhold

En tatovering som dekker overarmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt uhorvelig lenge siden det der, så den har nok dødd for årevis siden, den tråden, vil jeg anta. Og forsåvidt håpe, jeg mener å huske at det ikke var et minimum med både selvmedlidenhet og selvutlevering..! ;p

*hehe*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

29

• morsan

21

• laguna1

11

• mariaflyfly

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

:-)

Jeg kjenner ei som er forlovet/samboer med mann nr 3, og alle hennes menn heter Rune ;-D

Jeg har vært borti / sammen med / forelsket i minst 3-4 med samme navn som eksen. Og jeg har vært forelsket i 3 med samme navn som min nåværende. :o)

Skrevet

En annen variant av den første:

http://www.landyzone.co.uk/lz/attachments/f37/8378d1231319991-tattoo-lawnmower.jpg

Den i midten var litt vel i overkant, og den siste var jo bare kvalm! Tenk på den stakkars tatovøren som må stå der og tatovere i vei!

Skrevet

Jeg har vært borti / sammen med / forelsket i minst 3-4 med samme navn som eksen. Og jeg har vært forelsket i 3 med samme navn som min nåværende. :o)

Da må du ha lett for å bli forelsket! Om ikke annet, så i navnet ;-)

Skrevet

Da må du ha lett for å bli forelsket! Om ikke annet, så i navnet ;-)

Det er gjennom - eh - 30 år da. :o)

mariaflyfly
Skrevet

Nei nå, asså! :(

Note to self: Ikke spise og dole samtidig. Det burde jeg ha lært meg etter alle disse åra.

Skrevet

Mitt forslag er at du kommer med dine råd, men mannen må nok få bestemme selv.

Skrevet

Note to self: Ikke spise og dole samtidig. Det burde jeg ha lært meg etter alle disse åra.

LOL

Skrevet

Mitt forslag er at du kommer med dine råd, men mannen må nok få bestemme selv.

''men mannen må nok få bestemme selv.''

æsj, det er alltid en hake ved ting :-(

Skrevet

''æsj, det er alltid en hake ved ting :-(''

Hmm.. ja. *s*

Skrevet

Den siste var grotesk, og slett ikke noe jeg hadde forventet at Lillemus noensinne ville linke til! hehe

Skrevet

Ja, skjønner at det ikke er alt man kan tenke seg å ha på kroppen til mannen sin altså, men det er hans kropp. :-)

Gjest Kayia
Skrevet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...