Gå til innhold

En tatovering som dekker overarmen

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Takk skar'u faen meg ha. Nå får jeg ikke sove i natt heller.

Fortsetter under...

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

29

• morsan

21

• laguna1

11

• mariaflyfly

8

Mest aktive i denne tråden

Gosj! De hundene vil vel bli ganske lange i maska med årene...

''De hundene vil vel bli ganske lange i maska med årene...''

*he he*

Det startet som Cavalier King Charles Spaniel:

http://www.puppy-training-at-home.com/images/cavalier-king-charles-spaniel.jpg

Og ender opp (?) som en afghansk mynde?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f4/Afghan_Hound_cream_portrait.jpg

Annonse

Gjest Høstløv

Men gubben er vel voksen? Og har egen fri vilje? Burde ha i allefall ;)

Hvis Axcia mener at hennes voksne mann er inkompentent til å velge selv om han vil ha den tattoo han har, gjøre den om, fjerne, ja da sier vel det sitt om den situasjonen der i allefall *ler*

Og foresten, hvis mannen din ikke liker hårfargen din, frisyren din, klær eller hva det nå er så flyr du som en gal og ordner opp med en gang du da eller? For det er jo han som ser deg hele tiden, ikke du, bare i speilen ;)

Mannen min har tatovering på overarmen, han er så vant med den at han ser den ikke, den er der bare liksom. Jeg legger ikke merke til den, jeg heller, for jeg er så vant med at den er der.

Dertil skal det sien at tatoveringen hans er blitt stygg med årene, blekket er blitt utflytende, slik det ser ut til at han har en blå kladdeis midt på overarmen.

Hvis mannen min synes at jeg trenger til å endre noe på utseendet mitt, så er jeg ofte av samme oppfatning selv og vice versa.

Gjest Høstløv

Jeg ser vitterlig ganske ofte på armen min. Ser du aldri på din egen arm? Jeg hadde skjønt deg hvis det var ryggen du snakket om, men ikke armen

''Ser du aldri på din egen arm?''

Nei, egentlig ser jeg ikke på overarmen min, bare i speilet.

Uten at det har noe med din manns tatovering og hva han skal gjøre med den..Min er faktisk en av dem som har navnet til exen..! ;p

Men jeg har lært meg å overse den...;p

*lol*...jeg har ofte tenkt på hva i all verden det er som rører seg oppe i hode på sånne som tatoverer kjærestens navn ett eller annet sted på kroppen, så nå har du anledning til å gi meg ett godt svar.-)

Gjest Kayia

Det der er vel ikke ekte?

Det er ikke mye som skulle fått meg til å løpe fra et par bare pupper, men det der hadde nok fått meg til å flykte lenge før hun satt fram matfatet til meg.

Hadde jeg fått de der i nabodusjen hadde jeg ikke greid å la vær å le :) Men egentlig ser det mer ut som kroppsmaling kanskje? La oss håpe det...

Annonse

Er det ikke bedre å ikke gjøre noe da? Uansett om den friskes opp eller tatoverer over med noe annet så blir det vel ikke pent uansett?

Resultatet ved å tatovere over, blir perfekt. Det blir enten den løsningen, eller å la tatoveringen være som den er.

candyqueen_83

Tatoveringer er jo kjempe sexy. ;D

Om han er fornøyd med den han har, bør han jo friske den opp.

Om ikke han er fornøyd kan han jo heller dekke over den med en ny. :)

Jeg tror vi to er de eneste på forumet her som syns det er sexy ;O)

Dark-Angel 82

Jeg tror vi to er de eneste på forumet her som syns det er sexy ;O)

Hehe, tydeligvis. Jeg syns det er råsexy!

Hadde tenkt å ta en selv, men pengene jeg hadde spart måtte brukes til annet... Tenner... Hmfr.

Begynne å spare på nytt. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...