Gå til innhold

Vil dele mine tanker

Gjest vil ikke være sosial heller

Anbefalte innlegg

Tenker jeg vil bo alene når ungene er flyttet ut,har sakt jeg vil flytte fra han før men det takler han ikke. Vi er veldig ulike,sier ikke at jeg har rett. Har mine feil,syk i hodet som jeg er. Er derfor vi er sammen,er derfor jeg er med han. Har ikke hatt sex på mange år,tror han er frustrert. Det frister ikke! Kommer ikke til å ofre meg for andres behov mer,er ikke godt forhold men har det bra og.

Han er kald i mine øyne,eller er jeg for følsom?

Han er bare slik. Når jeg er syk er jeg alene,da snur folk meg ryggen inkludert han,han går. Blir sint,men vil ikke at jeg skal ta medisiner. Vil jeg skal bli normal,jeg er ikke det.

Drømmer om å bo i et lite hus ved sjøen,natur og ro og fred rundt meg. Vil ha det godt en gang jeg og :)

Er det så galt?

Først en far som styrte livet mitt,så en mann,så et samfunn..et system jeg ikke er en del av. Hvordan skal jeg bli selvstendig?

Skal bli det,når ungene er voksne er det min tur :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362172-vil-dele-mine-tanker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det høres ut som sunne drømmer og tanker du har. Hvorfor vente til barna har flyttet ut? Uansett, ta fatt i livet ditt og skap det mer i retning av slik du ønsker å ha det.

Lykke til!

Takk. Vil vente pga at jeg har fått gjennomgå av systemet pga psykisk sykdom,med tanke på barna. De har behandlet meg som alenemor,jeg har fått ansvar for alle problemer. Men vi har hvert to om det,siden mine plager til tider er åpenbare har det blitt mye fokus på meg.

Har gjort mitt beste for barna mine,og vi har et godt forhold. Vet de er glad i faren sin.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362172-vil-dele-mine-tanker/#findComment-3135441
Del på andre sider

Jeg ble ganske lei meg når jeg leste det, men hvorfor er du ikke en del av samfunnet?

Det hørtes ikke godt ut.

Jeg er ikke som andre,har alltid vært syk sikkert. Klarer ikke fungere som andre i et normalt liv,det blir for tøft. Har prøvd...

Ungene er alt for meg,jeg lever pga dem. Står på for dem,håper de forstår det en gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362172-vil-dele-mine-tanker/#findComment-3135445
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...