Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

13

• Mandolaika

5

• morsan

4

• Mrs D

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Gjest grisemor

nei, da må klutene ligge et par uker og mygle før d er nok til å halvveis fylle maskina. Kjører alt på 60 grader jeg :) men gulvkluter tar jeg separat og da 90 grader. Vi har aldri blitt syke pga dette. Min mor er veldig hysterisk ang dette, men hun om d. Jeg har til og med brukt kjøkkenhåndkle til å tørke opp fra gulvet. Seff ikke tørket kopper m d etterpå men vasket - og da bare 60 grader og sammen m andre håndklær. Hender seg og jeg tar vanlige 60 graders klær sammen m håndklær osv og. Så selv om vi bryter alle hygieneregler har vi aldr blitt syke pga d.

Om jeg skulle vasket en egen maskin med bare kjøkkenhåndklær og kluter måtte jeg ventet så lenge på å få en full maskin at alt hadde stinket død og fordervelse. Jeg skifter ca. hver gang jeg vasker en 60-graders og hiver da håndklær, kjøkkentekstiler og undertøy sammen. Enkelt og greit.

her går de i vaskemaskina sammen med vanlige håndklær og andre kluter.. men tror jeg snart skal kaste alle klutene og kjøpe nye.. selv om jeg forsøker å klore de eller vaske på 90 grader så syns jeg altfor mange av de blir brunaktige i fargen og da syns jeg de ser ekle ut selv om de er nyvaska..

har konkludert med at de blir sånn fordi de ofte blir brukt til å tørke av komfyr når man steker mat, men ekkelt er det likevel.. og irriterende at de aldri forblir hvite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...