Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt belteforlenger til flyseter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

Beltene i fly er da ganske lange? Det går sikkert an å kontakte flyselskapet og høre hvilken livvidde de er beregnet for. Spør samtidig om bredden på flysetet. For hvis beltene er for korte er han så stor at det spørs om han får plass i ett sete.

Gjest belteforlenger?

Beltene i fly er da ganske lange? Det går sikkert an å kontakte flyselskapet og høre hvilken livvidde de er beregnet for. Spør samtidig om bredden på flysetet. For hvis beltene er for korte er han så stor at det spørs om han får plass i ett sete.

Han får plass i setet, men for ikke på seg beltet. Det er jo det som er problemet.

Gjest Hulderen

Han får plass i setet, men for ikke på seg beltet. Det er jo det som er problemet.

Så da lurer han ikke på om han får det på, han vet at det ikke går?

Etter å ha googlet litt, så ser jeg at flyselskapene har belteforlengere, det skal bare være å be om det. I Norge må de som trenger mer enn et sete betale for det, mens det er gratis i Canada. Men man må melde det inn på forhånd.

Jeg så at du skrev at han får plass i ett sete, men jeg syns dere skal vurdere hvor trangt det blir. Jeg har selv opplevd å bli plassert i flysete ved siden av overvektige, som tok en del av mitt sete. Det var ikke særlig behagelig.

http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article3876603.ece

http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article2784510.ece

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...