Gjest belteforlenger? Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Trenger det når vi skal ut å fly sammen med fetteren min. Han er fortvilet over at han kanskje ikke får på seg beltet på flyet. Så det må da gå an å få en forlenger? 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Beltene i fly er da ganske lange? Det går sikkert an å kontakte flyselskapet og høre hvilken livvidde de er beregnet for. Spør samtidig om bredden på flysetet. For hvis beltene er for korte er han så stor at det spørs om han får plass i ett sete. 0 Siter
Gjest belteforlenger? Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Beltene i fly er da ganske lange? Det går sikkert an å kontakte flyselskapet og høre hvilken livvidde de er beregnet for. Spør samtidig om bredden på flysetet. For hvis beltene er for korte er han så stor at det spørs om han får plass i ett sete. Han får plass i setet, men for ikke på seg beltet. Det er jo det som er problemet. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 De skal ha belteforlengere på flyet. En gang jeg fløy la jeg merke til at det var en meeeeget svært mann som fikk et ekstra belte av flyvertinnen. Han hadde også to seter for seg selv. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Han får plass i setet, men for ikke på seg beltet. Det er jo det som er problemet. Så da lurer han ikke på om han får det på, han vet at det ikke går? Etter å ha googlet litt, så ser jeg at flyselskapene har belteforlengere, det skal bare være å be om det. I Norge må de som trenger mer enn et sete betale for det, mens det er gratis i Canada. Men man må melde det inn på forhånd. Jeg så at du skrev at han får plass i ett sete, men jeg syns dere skal vurdere hvor trangt det blir. Jeg har selv opplevd å bli plassert i flysete ved siden av overvektige, som tok en del av mitt sete. Det var ikke særlig behagelig. http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article3876603.ece http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article2784510.ece 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.