Spenol(1) Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Nå tenker jeg ikke på skjønnlitteratur. jeg har akkurat nå lest boken "R, en urokråke i språket" av Arne Torp. Rart at en R kan engasjere meg så mye, men jeg er interessert i linguistikk:) Så har jeg lest " hvor er hjemme? En bok om å voksne opp i flere kulturer! Den handler om de utfordringene og fordelen det er å vokse opp som barn av missjonærer, diplomater etc, og hvordan personligheten kan bli påvirket av mange flyttinger. veldig interessant! 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har akkurat lest "Politi og Røver" av Kjetil S. Østli som forteller om forholdet mellom politispaneren Johnny Brenna og kjeltringen Petter R. Hansen. En meget interessant nok om machokulturen, hva som forventes av menn og hvorfor noen blir kjeltringer, mens andre jakter på kjeltringene... 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Jeg leser noen gøyale bøker av Sophie Kinsella om en shopoholikers artige og kaotiske hendelser i hverdagen. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Jeg leser noen gøyale bøker av Sophie Kinsella om en shopoholikers artige og kaotiske hendelser i hverdagen. De er festlige de bøkene ) Jeg venter og venter på den siste ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.