Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo et poeng å spise seg mett selv om man ønsker å gå ned. Hvilken mat metter?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Proteiner, fiber og høy vannholdighet er stikkord tror jeg...

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Rugsprø med cottage cheese + hamburgerrygg.

Rugsprø m/egg og laks eller kaviar.

Kylling med saus og grønnsaker + litt ris.

Jeg blir egentlig mest tilfreds dersom jeg spiser litt kornprodukter (foruten om middag). så grove knekkebrød eller rugsprø er tingen for meg.

Skrevet

Fett metter mest. :o)

For tiden har jeg dilla på ryvita knekkebrød og 2-3 stykker med bremykt og et godt lag makrell i tomat (ca. 1/4 oval-boks pr. knekkebrød) og pepper på holder meg mett i flere timer i alle fall.

Skrevet

Rugsprø med cottage cheese + hamburgerrygg.

Rugsprø m/egg og laks eller kaviar.

Kylling med saus og grønnsaker + litt ris.

Jeg blir egentlig mest tilfreds dersom jeg spiser litt kornprodukter (foruten om middag). så grove knekkebrød eller rugsprø er tingen for meg.

Du spiser tydelig omtrent akkurat som meg. Hvorfor går man ikke ned på det, jeg synes det virker både sunt og lite. Jeg spiser mellom 4-6 rugsprø om dagen

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg synes egg er særdeles mettende....med en klatt smør eller majones glir det lettere ned. Og smaker bedre-

Fet mat metter godt og lenge sånn generelt sett, men anbefales kun hvis du er på lavkarbo.

Skrevet

Du spiser tydelig omtrent akkurat som meg. Hvorfor går man ikke ned på det, jeg synes det virker både sunt og lite. Jeg spiser mellom 4-6 rugsprø om dagen

Du beveger deg jo nesten ikke i løpet av vinteren. Bedre muligheter nå når det er blitt vår :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Fett metter utrolig godt, og kombinerer du det med proteiner så holder du deg mett vannvittig lenge :)

Skrevet

Fett metter utrolig godt, og kombinerer du det med proteiner så holder du deg mett vannvittig lenge :)

Hva slags mat spiser du for å holde deg slank?

Skrevet

Hva slags mat spiser du for å holde deg slank?

Veeeel, for tiden spiser jeg ikke for å holde meg slank ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...