Gå til innhold

irriterende skrytesmser fra sydligere strøk

Anbefalte innlegg

Gjest smeser
Skrevet

Jeg får så mange av dem nå og det irriterer meg om jeg er misunnelig?, absolutt ikke!;) Vil ikke gi inntrykk av det nå.

Har dere noen gode standardreplikker på lager?

Videoannonse
Annonse
Gjest togli
Skrevet

Skrytesms'er fra sydigere strøk? Kan du ikke bare svare "Høres herlig ut:))" da?

Skrevet

Er de på ferie? Da har kanskje du mye ferie igjen seinere i år? :)

Ellers har jeg aldri skjønt vitsen med å kaste bort energi på å irritere seg over værforskjeller. Vi har da ikke valgt å bo her for varmens skyld. Her i nord-norge er det ingen plassproblemer, frisk luft og masse privatliv.

Men noen standardreplikk til folk som liker å skryte har jeg ikke. Om det er den eneste gleden de har, må de nesten få beholde den. :P

Gjest smeser
Skrevet

Ellers har jeg aldri skjønt vitsen med å kaste bort energi på å irritere seg over værforskjeller. Vi har da ikke valgt å bo her for varmens skyld. Her i nord-norge er det ingen plassproblemer, frisk luft og masse privatliv.

Men noen standardreplikk til folk som liker å skryte har jeg ikke. Om det er den eneste gleden de har, må de nesten få beholde den. :P

Jeg har faktisk ikke noe ferie igjen, og økonomien er det dårlig med. Så det blir nok ikke noe særlig langt sør. Så det er surt ja..

Gjest Elextra
Skrevet

''Her i nord-norge er det ingen plassproblemer, frisk luft og masse privatliv''

Kos deg! :B

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er en mester til å sende sånne SMS. Hvis jeg virkelig vil gni det inn betaler jeg alt for mye for å sende MMS med snasent bilde. Spesielt morsomt er det å sende strandbilder (gjerne med øl involvert) hvis jeg f.eks. vet at det er 20 kuldegrader i Norge og kompisen er sterkstrømmontør som sannsynligvis henger og sliter 10 meter over bakken i en mast. :)

Gjest Elextra
Skrevet

I disse dager legger man dem vel heller på Facebook? ;)

Føler meg litt truffet, legger av og til ut slike selv. Ikke akkurat om været, men om at jeg koser meg der jeg er. Og heldigvis har jeg stort sett venner som setter pris på, eller i det minste aksepterer, slike meldinger :).

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er en mester til å sende sånne SMS. Hvis jeg virkelig vil gni det inn betaler jeg alt for mye for å sende MMS med snasent bilde. Spesielt morsomt er det å sende strandbilder (gjerne med øl involvert) hvis jeg f.eks. vet at det er 20 kuldegrader i Norge og kompisen er sterkstrømmontør som sannsynligvis henger og sliter 10 meter over bakken i en mast. :)

''Spesielt morsomt er det å sende strandbilder (gjerne med øl involvert) hvis jeg f.eks. vet at det er 20 kuldegrader i Norge og kompisen er sterkstrømmontør som sannsynligvis henger og sliter 10 meter over bakken i en mast. :)''

High five! :P Føler meg litt truffet der. Sendte noen slike senest i helgen...

Gjest smeser
Skrevet

Føler meg litt truffet, legger av og til ut slike selv. Ikke akkurat om været, men om at jeg koser meg der jeg er. Og heldigvis har jeg stort sett venner som setter pris på, eller i det minste aksepterer, slike meldinger :).

Jeg føler det er litt anderledes med sms, da er jeg nødt til å svare,på FB kan en trykke på "skjul" om irritasjonen blir for stor.

at hele storfamilien er i samme ferieland og sender smser til meg blir litt voldsomt for meg som går og hutrer hjemme;)

Skrevet

Kos dere! Dette fortjener dere.

Eller-noe-sånt.

Gjest innbruddstyver?
Skrevet

Forstår megikke på de som legger ut slikt på fb mens de er bortreist, de tenker ikke på at kanskje uærlige sjeler får rede på at huset står tomt? Har en venninne som er i Tailand, hun har åpen profil som hvem som helst kan gå inn på, pluss hun har en åpen blogg. Her har hun lagt ut i det vide og brede om hvor kjekt hun har det i Tailand...

Imens står huset tomt...

Gjest Elextra
Skrevet

Forstår megikke på de som legger ut slikt på fb mens de er bortreist, de tenker ikke på at kanskje uærlige sjeler får rede på at huset står tomt? Har en venninne som er i Tailand, hun har åpen profil som hvem som helst kan gå inn på, pluss hun har en åpen blogg. Her har hun lagt ut i det vide og brede om hvor kjekt hun har det i Tailand...

Imens står huset tomt...

''Forstår megikke på de som legger ut slikt på fb mens de er bortreist, de tenker ikke på at kanskje uærlige sjeler får rede på at huset står tomt?''

Ikke alle bor alene. Jeg legger ikke bestandig ut noe når jeg reiser, men det hender av og til. De fleste har vel dessuten sperret profilen for innsyn for andre enn de på vennelisten.

Skrevet

Jeg har faktisk ikke noe ferie igjen, og økonomien er det dårlig med. Så det blir nok ikke noe særlig langt sør. Så det er surt ja..

Jøss. Jeg er blakk selv jeg, og har ikke så ofte råd til noe ferie, men jeg unner da mine venner,og det av hele mitt hjerte, å ha det gøy på tur!

Da skulle jeg jaggu mugga meg mye,om jeg skulle sitte å være gretten og misunnelig når andre gjorde ting jeg ikke kan eller har råd til! :o

Veldig, veldig fremmed for meg.

Skrevet

Imens står huset tomt...

Vet ikke hvor mange potensielle innbruddstyver jeg er venner med på facebook..;)

Synes folk er i overkant paranoide når det kommer til sånt. skal man begynne å knipe & holde hemmeligheter om man møter bekjente i butikken og skal på hytta i helga? :)

Skrevet

Kan du ikke unne andre den gleden, og glede deg med dem? Jeg pleier svare noe sånt som: "Høres deilig ut! Kos dere!" eller jeg skriver "Jeg skulle ønske jeg var der jeg også, ha det gøy!"

Gjest mixture
Skrevet

Da svarer du "her sludder det og nå er vi jaggu nede i 10 blå igjen," sånn at de koser seg ekstra mye med sine 25 plussgrader og sol. Det er jo det de vil høre. ;-)

Skrevet

Dette er vel en mer moderne variant av å sende postkort, med den forskjellen at med postkortene hadde du ikke muligheten til svar på direkten.

Ble du like snurt over postkort også?

Gjest smeser
Skrevet

Dette er vel en mer moderne variant av å sende postkort, med den forskjellen at med postkortene hadde du ikke muligheten til svar på direkten.

Ble du like snurt over postkort også?

Nei, men det var svei litt å få disse smsene. Fordelen med postkort er jo at folk ofte har kommet tilbake før jeg mottar dem;)

Et postkort trenger jeg ikke å svare på. En sms bør jeg vel besvare, eller kanskje jeg bare skal skrive ok?

Skrevet

Nei, men det var svei litt å få disse smsene. Fordelen med postkort er jo at folk ofte har kommet tilbake før jeg mottar dem;)

Et postkort trenger jeg ikke å svare på. En sms bør jeg vel besvare, eller kanskje jeg bare skal skrive ok?

Jeg har ikke lest hele tråden, så det kan godt hende jeg gjentar noe som er sagt før. Men tror du ikke at du tross alt vil føle deg bedre om du svarer på disse meldingene på en hyggelig måte, selv om de treffer noe i deg som er vondt? Det er jo neppe de som sender meldingene som er årsaken til at du ikke har bedre økonomi og muligheter til å dra på ferie. Såfremt du ikke har noen usedvanlig kjipe venner, så sender de vel ikke meldingene for å være ekle.

Jeg tenker at av og til er det forståelig at man kan bli misunnelig eller sliter med å unne andre noe man selv ønsker, men jeg ville ha nektet meg selv å gå alt for langt inn i den stemningen. Tror jeg ;-)

Gjest smeser
Skrevet

Jeg har ikke lest hele tråden, så det kan godt hende jeg gjentar noe som er sagt før. Men tror du ikke at du tross alt vil føle deg bedre om du svarer på disse meldingene på en hyggelig måte, selv om de treffer noe i deg som er vondt? Det er jo neppe de som sender meldingene som er årsaken til at du ikke har bedre økonomi og muligheter til å dra på ferie. Såfremt du ikke har noen usedvanlig kjipe venner, så sender de vel ikke meldingene for å være ekle.

Jeg tenker at av og til er det forståelig at man kan bli misunnelig eller sliter med å unne andre noe man selv ønsker, men jeg ville ha nektet meg selv å gå alt for langt inn i den stemningen. Tror jeg ;-)

Dette var ment som ironi men tok av litt ;) Ja det er litt irriterende ,og jeg er litt misunnelig, men det var ikke ment som noen større sak enn det Jeg trenger bare et bra svar. Hvordan overbevise folk om det er bedre i hjemlandet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...