Gå til innhold

Hva trenger verden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

5

• ekte nick

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Blir du aldri mett....

Nei. Hvorfor sa jeg det...

Men jeg er et dårlig menneske. Dårlig mot andre... bryr meg bare om meg selv. Egoistisk.

Slutt med det tullet, du er ikke psykopat, og det vet du! Hvordan tror du det hadde blitt for deg om ingen av oss gadd å svare deg lengre? Har du tenkt på det? Har du snakket med psykiateren din om det ekstreme oppmerksomhetsbehovet ditt?

Gjest SMIRnøff

Slutt med det tullet, du er ikke psykopat, og det vet du! Hvordan tror du det hadde blitt for deg om ingen av oss gadd å svare deg lengre? Har du tenkt på det? Har du snakket med psykiateren din om det ekstreme oppmerksomhetsbehovet ditt?

Nei, har aldri snakket om det akkurat sånn, men har jo foreslått ulike diagnoser, da, som narsissisme..

Gjest Nickløsheletiden

Kanskje jeg kan bidra på andre måter?

Dette kunne blitt en interesant tråd etter overskriften å dømme, men alt handler om deg igjen. Sorry, men jeg anser denne tråden bare som et nytt desperat forsøk på å få oppmerksomhet og ikke at du kunne tenke deg å hjelpe på noe vis. Du er kun ute etter snikksnakk og å få dolerenes oppmerksomhet rettet mot deg.

Nei, har aldri snakket om det akkurat sånn, men har jo foreslått ulike diagnoser, da, som narsissisme..

Tror du alt blir så mye lettere for deg om du får diagnoser da? Hva vil du bruke diagnosen til da, bare fortsette som før og slippe å gjøre noe med det som voksne gjør? Hvis du vil ha det bedre enn du har i dag, så må du begynne å snu tankegangen din, altså!

Annonse

Gjest SMIRnøff

Tror du alt blir så mye lettere for deg om du får diagnoser da? Hva vil du bruke diagnosen til da, bare fortsette som før og slippe å gjøre noe med det som voksne gjør? Hvis du vil ha det bedre enn du har i dag, så må du begynne å snu tankegangen din, altså!

Selvsagt må jeg snu tankegangen, men hvis diagnosen min er feil, og jeg kunne fått hjelp til å snu tankegangen med en annen diagnose, så hadde vel det vært bra...

Dette kunne blitt en interesant tråd etter overskriften å dømme, men alt handler om deg igjen. Sorry, men jeg anser denne tråden bare som et nytt desperat forsøk på å få oppmerksomhet og ikke at du kunne tenke deg å hjelpe på noe vis. Du er kun ute etter snikksnakk og å få dolerenes oppmerksomhet rettet mot deg.

Dessverre, men det virker slik på meg også. Og jeg begynner å se meg lei på det. Det er dessverre ingen her på DOL som når inn til han, ballen spretter bare tilbake i ansiktet på oss. Det er merkelig at vi stadig vekk tror vi skal nå inn til han og at vi fortsatt prøver. Vi ser jo hvor kjapt han svarer tilbake, det er logisk at han ikke engang tenker over svarene..

Selvsagt må jeg snu tankegangen, men hvis diagnosen min er feil, og jeg kunne fått hjelp til å snu tankegangen med en annen diagnose, så hadde vel det vært bra...

Fortell hvorfor eller hvordan en ny diagnose skal snu tankegangen!

Hvis min terapeut forstår meg bedre, så vil han kunne hjelpe meg bedre. Han kan jo ikke hjelpe meg om han ikke skjønner meg.

Mener du at han skal fikse livet ditt på den måten da? Beklager å si det, men inntrykket mitt er at du ikke gidder å gjøre noe som helst annet enn å analysere. Du kommer aldri videre på den måten. Diagnoser spiller liten rolle i ditt tilfelle, det som betyr noe er at du GJØR NOE. Men du VIL ikke forstå det. Det skinner gjennom at du elsker offerrollen.

Gjest SMIRnøff

Mener du at han skal fikse livet ditt på den måten da? Beklager å si det, men inntrykket mitt er at du ikke gidder å gjøre noe som helst annet enn å analysere. Du kommer aldri videre på den måten. Diagnoser spiller liten rolle i ditt tilfelle, det som betyr noe er at du GJØR NOE. Men du VIL ikke forstå det. Det skinner gjennom at du elsker offerrollen.

Beklager å si det, men hva må jeg gjøre? Eneste jeg vil er å få mindre symptomer og fullføre utdannelsen. For utdannelsen sin skyld er det vel bare å stå på, og det gjør jeg. For å få mindre symptomer så forsøker jeg å ikke isolere meg for mye - drar på butikken hver dag og sånn...

Gjest SMIRnøff

Nå ble jeg skuffet... trodde dere skulle like denne tråden, jeg. Fordi jeg ønsket å gjøre noe godt, ikke bare syte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...