Gjest Thom Skrevet 2. oktober 2001 Del Skrevet 2. oktober 2001 Hei, jeg har et merkelig problem.. Syntes jeg har alt for ofte diare, kommer som regel etter jeg har spist, ofte ei god stund etter. Får sikkelig vondt i magen og må springe på do. Prøvd å spise mer fiber, begynnte for ikke så lenge siden.. men det ser ikke ut til å fungere noe bedre. Har ikke vært sånn før, kan ikke si jeg spise noe annerledes enn før heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 3. oktober 2001 Del Skrevet 3. oktober 2001 Hei Thom Du bør diskutere dette problemet med legen din. Det kan være at du trenger behandling eller spesiell diett for å bli kvitt diaren du er plaget med. Ved diare er det ofte lurt å unngå for mye fiber i kosten da det kan forverre plagene. Pass på å innta nok væske. Unngå søte melkeprodukter (søt melk, brunost etc) dersom du føler at de forsterker plagene dine. Spis heller hvitost. Bruk syrlige melkeprodukter dersom du tåler dem bedre. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.