Gjest gabrielB Skrevet 2. oktober 2001 Del Skrevet 2. oktober 2001 Smerter etter korsbåndoperasjon høsten`98 Pådro megen korsbåndskade under fotballtrening i august-98.Ble operert høsten 99 med arthroscopisk rekonstruksjon av fremre korsbånd.Det ble peroperative komplikasjoner med brudd av kneskålen.Er nå i ettertid plaget med smerter i underkant av kneet fremme og på innsiden.Som oftest når foten er fullt utstrekt.Har fått råd om treningsmetoder,men har ikke blitt bedre av treningen,smerten er der ennå.Hjelp hva gjør jeg? (kan jeg spille fotball og hvilke forhåndsregler bør jeg ta?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 9. oktober 2001 Del Skrevet 9. oktober 2001 gabrielB. Med kneskjell-komplikasjonen som du beskriver er det i hvertfall temmelig klart at fotball er det siste du bør tenke på nå. Jeg råder deg til at ortopeden som opererte deg, vurderer kneet igjen, evt. med en ny MR-us., før du foretar deg noe mer. Men gi ikke opp, det kan fremdeles bli bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.