Gjest fint tiltak Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Det har flere hus i vårt nabolag! 0 Siter
EnolaGay Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Sitter i mørten og gøfler youghurtis. :0) Ungene digger earth hour. De ser skrekkfilm på loftet.. 0 Siter
megler Smekk Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Nei, slikt tull gidder jeg ikke å bruke tid på. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Jeg slo av nå. Ikke at jeg helt ser poenget, men. Samme faen. 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Nei. Men det er ingen hindring for å tenke miljø. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Jepp - det har vi gjort. Ser fotballkampen med masse stearinlys - i grunn koselig, selv om kampen ikke går så bra. Kanskje de skulle skrudd av lysene på ullevål også?? 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Sitter i mørten og gøfler youghurtis. :0) Ungene digger earth hour. De ser skrekkfilm på loftet.. Hehe,koselig da 0 Siter
Gjest Melis35 Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Nei,det tenkte jeg da ikke over engang,er fotball å drit her,så hadde vel vært krise å sitta i mørket hehe... 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Earth hour. Her sitter tusenvis av sosialistiske kvinner i stummende mørke en time i året for å spare miljøet, mens de febrilsk planlegger vårens sydentur. Ja, for skikkelige ferier i fjerne strøk må man jo unne seg for å få seg en pause fra deprimerende tanker om at alle klimautslippene snart har ført til at verden er i ferd med å gå under. 0 Siter
ekte nick Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Å nei! Jeg glemte det helt, og det som var så fint å være med på i fjor, skikkelig stemning jo! 0 Siter
Angustia Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Ja, det gjorde jeg faktisk. Hadde besøk & vi lista oss rundt mellom stearinlysa, småkoselig! Dette har selvfølgelig kun symbolverdi, men hvorfor ikke? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Ja, det gjorde jeg faktisk. Hadde besøk & vi lista oss rundt mellom stearinlysa, småkoselig! Dette har selvfølgelig kun symbolverdi, men hvorfor ikke? Symbolverdi... og bevisstgjørende for både unger og voksne. Er det f. eks noe poeng i å la lysene på rom du ikke er i stå på? Vi gjennomførte earth hour både i fjor og i år. Ungene er mest ivrig. Merker det bevisstgjør oss alle litt. 0 Siter
Angustia Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Symbolverdi... og bevisstgjørende for både unger og voksne. Er det f. eks noe poeng i å la lysene på rom du ikke er i stå på? Vi gjennomførte earth hour både i fjor og i år. Ungene er mest ivrig. Merker det bevisstgjør oss alle litt. ''Ungene er mest ivrig. Merker det bevisstgjør oss alle litt. :)'' Nettopp & samme her :-) Bevisstgjøring er viktig uansett alder, og at de yngste tar grep er uvurderlig 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Å nei! Jeg glemte det helt, og det som var så fint å være med på i fjor, skikkelig stemning jo! Jeg husket det 0 Siter
tusseline Skrevet 27. mars 2011 Skrevet 27. mars 2011 Symbolverdi... og bevisstgjørende for både unger og voksne. Er det f. eks noe poeng i å la lysene på rom du ikke er i stå på? Vi gjennomførte earth hour både i fjor og i år. Ungene er mest ivrig. Merker det bevisstgjør oss alle litt. På hvilken måte da? 0 Siter
tusseline Skrevet 27. mars 2011 Skrevet 27. mars 2011 Jepp - det har vi gjort. Ser fotballkampen med masse stearinlys - i grunn koselig, selv om kampen ikke går så bra. Kanskje de skulle skrudd av lysene på ullevål også?? Hva er poenget med å slå av lys og la tv`n stå på? 0 Siter
tusseline Skrevet 27. mars 2011 Skrevet 27. mars 2011 Nei. Har aldri vært med på earth hour. Ser absolutt ikke poenget med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.