Gå til innhold

Har du husket å slukke lyset?

Anbefalte innlegg

Gjest fint tiltak
Skrevet

Det har flere hus i vårt nabolag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter i mørten og gøfler youghurtis. :0) Ungene digger earth hour. De ser skrekkfilm på loftet..

megler Smekk
Skrevet

Nei, slikt tull gidder jeg ikke å bruke tid på.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg slo av nå. Ikke at jeg helt ser poenget, men. Samme faen.

Gjest Jacoba
Skrevet

Nei. Men det er ingen hindring for å tenke miljø.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jepp - det har vi gjort. Ser fotballkampen med masse stearinlys - i grunn koselig, selv om kampen ikke går så bra. Kanskje de skulle skrudd av lysene på ullevål også??

Gjest Gåten
Skrevet

Sitter i mørten og gøfler youghurtis. :0) Ungene digger earth hour. De ser skrekkfilm på loftet..

Hehe,koselig da :)

Gjest Melis35
Skrevet

Nei,det tenkte jeg da ikke over engang,er fotball å drit her,så hadde vel vært krise å sitta i mørket hehe...

Gjest wiggum
Skrevet

Earth hour. Her sitter tusenvis av sosialistiske kvinner i stummende mørke en time i året for å spare miljøet, mens de febrilsk planlegger vårens sydentur. Ja, for skikkelige ferier i fjerne strøk må man jo unne seg for å få seg en pause fra deprimerende tanker om at alle klimautslippene snart har ført til at verden er i ferd med å gå under.

Skrevet

Å nei! Jeg glemte det helt, og det som var så fint å være med på i fjor, skikkelig stemning jo!

Skrevet

Ja, det gjorde jeg faktisk.

Hadde besøk & vi lista oss rundt mellom stearinlysa, småkoselig!

Dette har selvfølgelig kun symbolverdi, men hvorfor ikke?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, det gjorde jeg faktisk.

Hadde besøk & vi lista oss rundt mellom stearinlysa, småkoselig!

Dette har selvfølgelig kun symbolverdi, men hvorfor ikke?

Symbolverdi...

og bevisstgjørende for både unger og voksne.

Er det f. eks noe poeng i å la lysene på rom du ikke er i stå på?

Vi gjennomførte earth hour både i fjor og i år. Ungene er mest ivrig. Merker det bevisstgjør oss alle litt. :)

Skrevet

Symbolverdi...

Vi gjennomførte earth hour både i fjor og i år. Ungene er mest ivrig. Merker det bevisstgjør oss alle litt. :)

''Ungene er mest ivrig. Merker det bevisstgjør oss alle litt. :)''

Nettopp & samme her :-) Bevisstgjøring er viktig uansett alder, og at de yngste tar grep er uvurderlig ;)

Skrevet

Å nei! Jeg glemte det helt, og det som var så fint å være med på i fjor, skikkelig stemning jo!

Jeg husket det

Skrevet

Symbolverdi...

På hvilken måte da?

Skrevet

Jepp - det har vi gjort. Ser fotballkampen med masse stearinlys - i grunn koselig, selv om kampen ikke går så bra. Kanskje de skulle skrudd av lysene på ullevål også??

Hva er poenget med å slå av lys og la tv`n stå på?

Skrevet

Nei. Har aldri vært med på earth hour. Ser absolutt ikke poenget med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...