Gå til innhold

Alene i mengden

Anbefalte innlegg

Gjest mestring
Skrevet

Er det negativt eller positivt med arbeidstrening,tilrettelagt opplegg?

Klarer ikke gå hjemme å surre lenger,kommer ikke videre av det. Eier ikke selvdisiplin,trenger hjelp og motivasjon.

Videoannonse
Annonse
Gjest klitko
Skrevet

Er det noe å lure på? ;-) Selvsagt er det positivt!

(Lediggang er roten til alt ondt.)

Gjest mestring
Skrevet

Er det noe å lure på? ;-) Selvsagt er det positivt!

(Lediggang er roten til alt ondt.)

Har jeg og begynt å tro,må ha noe å gjøre. Få tankene på andre ting,ikke mate frykt og bekynringer. Da tar negative tanker overhånd.

Skrevet

Jeg synes det kommer helt an på hva du blir tilbudt og hvem du eventuelt skal jobbe sammen med. Jeg har jobbet slik noen ganger og den ene gangen var det fantastisk og jeg jobbet der i tre år og jobbet frivillig etterpå fordi jeg trivdes så godt.

Jeg har også jobbet et sted som var helt mislykket og jeg kuttet ut mange timer i uka og ga fullstendig f etter et par mnd da jeg skjønte at de ikke tok meg alvorlig.

Gjest mestring
Skrevet

Jeg synes det kommer helt an på hva du blir tilbudt og hvem du eventuelt skal jobbe sammen med. Jeg har jobbet slik noen ganger og den ene gangen var det fantastisk og jeg jobbet der i tre år og jobbet frivillig etterpå fordi jeg trivdes så godt.

Jeg har også jobbet et sted som var helt mislykket og jeg kuttet ut mange timer i uka og ga fullstendig f etter et par mnd da jeg skjønte at de ikke tok meg alvorlig.

Er den negative biten jeg er redd for,hvem jeg havner med. Får bare ta en sjans tror jeg,se hvor det fører meg.

Skrevet

Er den negative biten jeg er redd for,hvem jeg havner med. Får bare ta en sjans tror jeg,se hvor det fører meg.

Ta sjansen. Den ene jobben jeg hadde var fantastisk og hadde jeg kunnet så hadde jeg vært der enda. Men NAV fikk nye regler, kun 6 mnd på hvert sted så jeg måtte slutte, men fortsatte å jobbe to kvelder frivillig.

Gjest mestring
Skrevet

Ta sjansen. Den ene jobben jeg hadde var fantastisk og hadde jeg kunnet så hadde jeg vært der enda. Men NAV fikk nye regler, kun 6 mnd på hvert sted så jeg måtte slutte, men fortsatte å jobbe to kvelder frivillig.

Surt når de får nye regler når ting fungerer for folk. Får prøve,se hvordan det går. Tror jeg blir verre av å styre på alene hjemme.

Skrevet

Surt når de får nye regler når ting fungerer for folk. Får prøve,se hvordan det går. Tror jeg blir verre av å styre på alene hjemme.

Jeg er hjemme og kjeder vettet av meg så jeg synes du skal prøve. Systemet er ganske tungrodd for tiden da så det tar lang tid.

Skrevet

spørs hva alternativet er? Hvis alternativet er å være hjemme og få alt for mye tid til å tenke så kan det være en god ide. Det er ikke noe du trenger å være med for ever heller. Men som en inngangsport til arbeidslivet kan det være bra.

Gjest mestring
Skrevet

spørs hva alternativet er? Hvis alternativet er å være hjemme og få alt for mye tid til å tenke så kan det være en god ide. Det er ikke noe du trenger å være med for ever heller. Men som en inngangsport til arbeidslivet kan det være bra.

Er det jeg tenker,en inngangsport. Hatt det dårlig noen uker nå,ttenkt mye på ting. Er ikke dette jeg vil,ligge uføretrygdet,overspise og syns synd på meg selv. Orker ikke dette! Vil prøve på nytt å få et liv med mening,vil gi til meg selv og de rundt meg. Dele gleder og sorg,være sterk. Må gjøre en stor innsats.

Gjest mestring
Skrevet

Må visst bli mer stabil før jeg prøver noe,ja det er lurt å gå inne å vente på det.

Gjest mestring
Skrevet

Jeg er hjemme og kjeder vettet av meg så jeg synes du skal prøve. Systemet er ganske tungrodd for tiden da så det tar lang tid.

Det er tilgrodd,må vente til jeg blir mer stabil. Er sikkert et råd,skal ta saken i egne hender.

Skrevet

Må visst bli mer stabil før jeg prøver noe,ja det er lurt å gå inne å vente på det.

Mitt tips er å kaste seg inn i det, mens en har krefter. Jo lengre tid en venter, jo vanskeligere er det å komme inn igjen. Så når du har mulighet til noe tilrettelagt så ville jeg gått for det. Har erfaring med at det er ventelister på sånt. Så hvis det er en jobb du tenker du vil like, så grip sjansen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...