Gjest Aina E Skrevet 3. oktober 2001 Del Skrevet 3. oktober 2001 Er sjokoman og sitter alene hjemme uten bil og penger ELLER SJOKOLADE! Hva skal jeg gjøøøre? Jeg nedverdiger meg IKKE til å stikke fingra i nugattiboksen! Desperat hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 3. oktober 2001 Del Skrevet 3. oktober 2001 Margarin + sukker + kakaopulver + litt vaniljesukker. Røres sammen. Tilsett litt kokosmasse eller havregryn. Var det negerboller vi kalte det? Eller så kan du jo bruke en skje i nugattiboksen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina E Skrevet 3. oktober 2001 Del Skrevet 3. oktober 2001 Margarin + sukker + kakaopulver + litt vaniljesukker. Røres sammen. Tilsett litt kokosmasse eller havregryn. Var det negerboller vi kalte det? Eller så kan du jo bruke en skje i nugattiboksen... Ikke steikes? Skikkelig bombe, gitt! Men sikkert ikke verre enn en diger firkløver... Må prøves en dag, men ikke nå. (Gått tom for kakao og bruker ikke magragrin i huset.) Takk allikevel! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 3. oktober 2001 Del Skrevet 3. oktober 2001 Margarin + sukker + kakaopulver + litt vaniljesukker. Røres sammen. Tilsett litt kokosmasse eller havregryn. Var det negerboller vi kalte det? Eller så kan du jo bruke en skje i nugattiboksen... Negerboller kalte vi også det, ikke så politisk korrekt... Vi brukte MASSE havregryn også rullet vi sammen små boller og dekket dem med kokos etterpå. Nam! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 3. oktober 2001 Del Skrevet 3. oktober 2001 Hei Aina E Kanskje du kan spise brødskiver med nugatti så blir du mett i tillegg til at du stiller det værste sjokoladesuget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pirko Skrevet 4. oktober 2001 Del Skrevet 4. oktober 2001 Kjøp kromtabletter da, så forsvinner den værste søtlysten. Funka på meg i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slankern Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Vent til abstinensene gir seg for det gjør de før eller senere. Surf på nettet eller se på tv eller gjør husarbeid eller hør på musikk, gjør noe som får tankene bort fra søtsuget. Jeg skjønner hvordan du har det, men jeg har bestemt meg for at jeg vil ikke at sjokoladen skal styre livet mitt! Det er best å ikke ha noe liggende og ikke kjøpe noe i butikken! Tro meg! hvis du ønsker en slankere linje da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slankern Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Vent til abstinensene gir seg for det gjør de før eller senere. Surf på nettet eller se på tv eller gjør husarbeid eller hør på musikk, gjør noe som får tankene bort fra søtsuget. Jeg skjønner hvordan du har det, men jeg har bestemt meg for at jeg vil ikke at sjokoladen skal styre livet mitt! Det er best å ikke ha noe liggende og ikke kjøpe noe i butikken! Tro meg! hvis du ønsker en slankere linje da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.