Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Elextra

Vet om en som gikk ned nesten 20 kg på et år bare ved å kutte ut brus med sukker.

''Vet om en som gikk ned nesten 20 kg på et år bare ved å kutte ut brus med sukker'''

Da må vedkommende ha drukket MYE brus - lurer på hvor mange liter pr. dag (det kan sikkert noen flinke sjeler regne ut).

fru Humlesnurr

''Vet om en som gikk ned nesten 20 kg på et år bare ved å kutte ut brus med sukker'''

Da må vedkommende ha drukket MYE brus - lurer på hvor mange liter pr. dag (det kan sikkert noen flinke sjeler regne ut).

Ja, han drakk mye brus. Sikkert 1 liter per dag eller vel så det.

Annonse

Men hvis jeg lever av salat og cola, så burde det vel hjelpe litt? :-P

''Men hvis jeg lever av salat og cola, så burde det vel hjelpe litt? :-P''

Om du lever på kun salat (=salatblader?) og cola blir du ekstremt feilernært...

Om du med salat mener en blandet salat med masse forskjellige grønnsaker + avokado + kjøtt eller fisk derimot, da blir det noe annet. Men av en eller annen grunn tror jeg ikke du mener det. ;o)

Gjest SMIRnøff

''Men hvis jeg lever av salat og cola, så burde det vel hjelpe litt? :-P''

Om du lever på kun salat (=salatblader?) og cola blir du ekstremt feilernært...

Om du med salat mener en blandet salat med masse forskjellige grønnsaker + avokado + kjøtt eller fisk derimot, da blir det noe annet. Men av en eller annen grunn tror jeg ikke du mener det. ;o)

Jo, jeg mener salat med ekstra ingredienser. :-P

Men jeg blir nok lei i lengden.

Jeg må begynne med cola light, så går det nok bedre... og spise vanlig ellers.

Huff... føler meg så frustrert her... 3 liter sukkerbrus er MYE sukker... og dette heller jeg i meg hver bidige dag.

Jo, jeg mener salat med ekstra ingredienser. :-P

Men jeg blir nok lei i lengden.

Jeg må begynne med cola light, så går det nok bedre... og spise vanlig ellers.

Huff... føler meg så frustrert her... 3 liter sukkerbrus er MYE sukker... og dette heller jeg i meg hver bidige dag.

''Huff... føler meg så frustrert her... 3 liter sukkerbrus er MYE sukker... og dette heller jeg i meg hver bidige dag.''

Og 3 liter kjemikalier (lett-brus) er også alt for mye hver dag.

Drikk vann, kjære deg! *klem*

Gjest SMIRnøff

''Huff... føler meg så frustrert her... 3 liter sukkerbrus er MYE sukker... og dette heller jeg i meg hver bidige dag.''

Og 3 liter kjemikalier (lett-brus) er også alt for mye hver dag.

Drikk vann, kjære deg! *klem*

Huff, ja... ja jeg får prøve å drikke vann. :-)

Dette kommer til å bli vanskelig, men... må man så må man. :-)

Huff, ja... ja jeg får prøve å drikke vann. :-)

Dette kommer til å bli vanskelig, men... må man så må man. :-)

''Huff, ja... ja jeg får prøve å drikke vann. :-)

Dette kommer til å bli vanskelig, men... må man så må man. :-)''

Jeg ble omvendt da jeg kjøpte meg en slik:

http://www.euronics.no/Produkter/Hvitevarer/Tilbehoer/AGA-Trend-hvit-Kullsyremaskin

Det gir meg mer enn å drikke "vanlig" vann, og du sparer den raskt inn hvis du bytter ut dette vannet med brusen du pleier å kjøpe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...