Gjest SMIRnøff Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Har gått over til light cola i stedet for vanlig cola nå. Gikk overraskende lett! :-O Er bare på dag to, da, men... det er lørdag, og jeg klarte å motstå fristelsen da jeg var på butikken... Dette skal jeg klare! 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Bra. Har du prøvd cola zero? Har prøvd det meste. :-) Syns faktisk Pepsi Max er den beste lightcolaen... 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Så bra! Stå på :-) :-) Snart er jeg halvert... hehe 0 Siter
Katt-ja Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 ...og neste gang du er klar for en utfordring kjøper du Farris med litt smak i.. Så slipper du aspartamen og diverse kunstige stoffer.... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Har prøvd det meste. :-) Syns faktisk Pepsi Max er den beste lightcolaen... ''Syns faktisk Pepsi Max er den beste lightcolaen...'' Enig. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Har prøvd det meste. :-) Syns faktisk Pepsi Max er den beste lightcolaen... Det syns jeg og ) 0 Siter
kattlabber Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Har prøvd det meste. :-) Syns faktisk Pepsi Max er den beste lightcolaen... enig. Men den er litt for lett å bli avhengig av 0 Siter
tjohei Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 Neste mål bør jo bli å drikke mye vann istedenfor cola light eller bare cola light en sjelden gang. 0 Siter
Gjest sandstorm Skrevet 7. april 2011 Skrevet 7. april 2011 Farris bris - orange, er ganske så god synes jeg. Pepsi Max er lett å bli avhengig av ja. Kanskje ikke like lett å bli avhengig av Tab-Xtra? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.