Gjest Philip Strøm Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hei! Jeg er en gutt på 18 år. jeg har snart i 4 uker slitt veldig fysisk. jeg gikk plutselig inn i en tilstand for 4 uker siden, hvor jeg ble slapp og sliten. jeg svetter ved å gå opp en trapp, og klarer heller ikke konsentrere meg på skolen eller hjemme. jeg føler meg ikke opplagt, ønsker ikke løpe eller konkurere. dette har gått ut over fotball laget mitt, venner og ikke minst skolen. lider jeg av overtrening? jeg har testet meg for virus hos legen og hadde ikke noe virus ifølge blodprøvene. hva kan jeg lide av? jeg er desperat. jeg uteblir fra skolen og har ikke møtt på fotballtrening på 4 uker. denne tilstanden kom etter at jeg hadde trent 4-5 ganger i uken siden jul. Vær så snill å svar meg, dette sliter tungt psykisk på meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/362962-overtrent/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.