Gå til innhold

Tid for litt humor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHA:))))

Jeg tror vel egentlig Sør og SDD har såpass god humor at de tåler denne ;)

Skrevet

LOL, jeg så på et par av de andre også som lå der.

ShitDiddelyDo
Skrevet

HAHAHA:))))

Jeg tror vel egentlig Sør og SDD har såpass god humor at de tåler denne ;)

Hehe, farlige greier. Jeg lo morgenkaffen i filler og ned i feil hull nå. :)

Skrevet

Hehe, farlige greier. Jeg lo morgenkaffen i filler og ned i feil hull nå. :)

Hehe, ja, denne var fantastisk :))) Spent på hva Sør sier, men han tåler den nok ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, ja, denne var fantastisk :))) Spent på hva Sør sier, men han tåler den nok ;)

Hitler har blitt rene youtube-helten, og du finner hans meninger om alt. :)

Skrevet

HAHA :-))) Må krype til korset og gi deg litt cred for en gangs skyld: Dette var veldig morsomt! Det havna litt kaffe i tastaturet, men du er unnskyldt :-) En god latter osv....

Skrevet

Hitler har blitt rene youtube-helten, og du finner hans meninger om alt. :)

Gjett om!! Sitter her og titter og ler som bare det :)) Får lyst å lage en selv og legge ut på Facebook.. om noen av vennene mine;) Men vet ikke helt hvordan det gjøres...

Skrevet

HAHA :-))) Må krype til korset og gi deg litt cred for en gangs skyld: Dette var veldig morsomt! Det havna litt kaffe i tastaturet, men du er unnskyldt :-) En god latter osv....

*skrattler* :)))

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Gjett om!! Sitter her og titter og ler som bare det :)) Får lyst å lage en selv og legge ut på Facebook.. om noen av vennene mine;) Men vet ikke helt hvordan det gjøres...

Har jo blitt rene farsotten dette der, så det ligger en bra tutorial her:

http://s1.zetaboards.com/downfallparodies/topic/2710145/1/

Innebærer litt fikling frem og tilbake, men med litt tålmodighet går det greit:-)

Skrevet

he he...

Nå venter jeg i spenning på at du kommer med en Pingu-variant:

Skrevet

he he...

Herlig :-)

Gjest Nord og ned.
Skrevet

he he...

Hehe, mye bra rundt omkring..trenger nok hjelp av en talentfull tekstforfatter til den lange der..Får spørre Sør:-)

Ellers slipper jo ikke tegneserier unna heller: http://www.dissemoen.com/stripe8.html

Skrevet

Hehe, mye bra rundt omkring..trenger nok hjelp av en talentfull tekstforfatter til den lange der..Får spørre Sør:-)

Ellers slipper jo ikke tegneserier unna heller: http://www.dissemoen.com/stripe8.html

Hehe! Nå er det like før jeg begynner å like deg, så jeg bør logge av før skaden har skjedd ;-) *Klamrer meg til prinsippene*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...