Gå til innhold

Dialogmøte hos NAV

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tipper det er fastlegen din, det er den vanligste "løsningen" med mindre du har andre behandlere som kjenner helsetilstanden din bedre. Men du kan ha med hvem du vil i tillegg.

For en fryktelig klønete formulering fra NAV, dette skaper jo unødvendig engstelse! Lykke til, og husk at NAV og "helsevesenet" vil deg vel :-)

Tipper det er fastlegen din, det er den vanligste "løsningen" med mindre du har andre behandlere som kjenner helsetilstanden din bedre. Men du kan ha med hvem du vil i tillegg.

For en fryktelig klønete formulering fra NAV, dette skaper jo unødvendig engstelse! Lykke til, og husk at NAV og "helsevesenet" vil deg vel :-)

Så rart det ikke sto at det er fastlegen min da.

Men det ordner seg vel :)

Gjest lurer på det meste

Det er nok dessverre en god del mennesker som har mistet troen på at NAV og helsevesenet vil deg vel.

Gjest vet aldri med nav

Antar det er fastlegen din, men man vet jo aldri med nav. Jeg ville nok ringt og forhørt meg. Har hørt at nav har "egne" leger som vurderer arbeidsevne. Hvor ofte disse brukes aner jeg ikke. Ved det tilfellet jeg vet om skulle nav-legen vurdere om fastlegens vurdering av arbeidsevne var riktig.

Antar det er fastlegen din, men man vet jo aldri med nav. Jeg ville nok ringt og forhørt meg. Har hørt at nav har "egne" leger som vurderer arbeidsevne. Hvor ofte disse brukes aner jeg ikke. Ved det tilfellet jeg vet om skulle nav-legen vurdere om fastlegens vurdering av arbeidsevne var riktig.

Jeg får ringe og høre med Nav virker det som :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...