Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har skjeiet helt ut.

De første dagene gikk jeg mye (3-5 timer pr dag). Siden skjærtorsdag har jeg bare gått 1 time pr dag. Siden da har jeg også spist MASSE godteri- og drukket ...kremt.... 2-3 flasker vin....

Du tar det igjen nå i denne uka!!!!

Jeg glemte forresten de to kveldsturene jeg hadde mandag og onsdag. 40 minutter den ene kvelden og 1,5 time den andre.

Tok to flasker juleøl i går kveld da vi kom fra ferie - det smakte himla godt!

Fortsetter under...

fru Humlesnurr

Jeg har vært sunnere i påska enn i hverdagen. Har spist lite godteri, ikke drukket vin/øl på ei uke, og har vært i aktivitet de fleste dagene:

*Mandag, tirsdag, onsdag: holdt på med ved i mange timer pr dag.

*Torsdag: Fottur i bratt terreng i snø. Gikk store deler på truger. Tungt.

*Fredag: Rant slalåm

*Lørdag: Fottur i bratt terreng (ikke snø) - 1,5 time opp og 1 time ned.

*Mandag: Svømte med ungene i to timer. Ruslet litt rundt ute.

----men sommerbuksene sitter altfor stramt på meg..... Må prøve å kvitte meg med noen kilo før sommeren kommer for fullt!

Imponert!

Jeg har ikke trimmet på langt nær så mye som deg. Men jeg har gått en 45 minutters tur hver dag, og begrenset meg til en liten melkesjokolade ("eventyr") eller et par biter mørk sjokolade per dag. Det er jeg ganske fornøyd med:-) Vekta står på stedet hvil da...jaja.

fru Humlesnurr

Nei, risen er ikke sunn :)

Ble det sushi på deg? Jeg fikk kjempelyst på det her om dagen. Men jeg var på hytta, og der er det litt langt mellom sushirestaurantene;-) Men røykelaks med eggerøre er også godt, da:-)

Leser lengre ned at du reagerer på ris. Da skjønner jeg:-) Du liker ikke sashimi, da? Blir kanskje ikke helt det samme...?

Imponert!

Jeg har ikke trimmet på langt nær så mye som deg. Men jeg har gått en 45 minutters tur hver dag, og begrenset meg til en liten melkesjokolade ("eventyr") eller et par biter mørk sjokolade per dag. Det er jeg ganske fornøyd med:-) Vekta står på stedet hvil da...jaja.

Jeg spiste litt chips en kveld, og litt popcorn en annen kveld. Og så spiste jeg godteri søndag (fra påskeegget) - men mye mindre enn vanlig.

Liker (heldigvis) ikke marsipan, og er ikke så himla glad i sjokolade. Elsker chips og lakris :-)

fru Humlesnurr

Jeg har skjeiet helt ut.

De første dagene gikk jeg mye (3-5 timer pr dag). Siden skjærtorsdag har jeg bare gått 1 time pr dag. Siden da har jeg også spist MASSE godteri- og drukket ...kremt.... 2-3 flasker vin....

Du var jo kjempeaktiv i starten av påsken, så det går nok opp i opp, skal du se:-)

Annonse

fru Humlesnurr

Jeg spiste litt chips en kveld, og litt popcorn en annen kveld. Og så spiste jeg godteri søndag (fra påskeegget) - men mye mindre enn vanlig.

Liker (heldigvis) ikke marsipan, og er ikke så himla glad i sjokolade. Elsker chips og lakris :-)

Jeg liker heller ikke marsipan. Sjokolade, derimot...:-/ Chipsen og lakrsien kan du få ha for deg selv ;-)

fru Humlesnurr

Jeg har lyst til å bli kvitt 4 kg. Men jeg er altfor glad i brus, så det har blitt mye brus i påska. Jeg lurer på om jeg går ned hvis jeg bare bestemmer meg for å kutte brusen helt. Pluss at jeg alltid bruker helmelk i latten.

Hvis du drikker brus med sukker, kan det nok være litt å hente der, ja. Du får prøve, og rapportere inn her hvordan det går:-)

fru Humlesnurr

Tar aldri friminutt. Spiser litt sjokolade hver dag. Jeg tror på den gyldne middelvei og det gjelder hele året :) Jeg har nå tre dager på rad feid, raket og luket i et par timer og det er utrolig god trening kjenner jeg. I dag holdt jeg på i regndress og det var pokker ta meg som ei hard trening i badstu. Jeg var svettere etter 2 timer i hagen enn etter en time på et helsestudio. Ut i hagen folkens!

Enig. Den gylne middelvei - det er den jeg også tar sikte på:-)

nitty-gritty

Ble det sushi på deg? Jeg fikk kjempelyst på det her om dagen. Men jeg var på hytta, og der er det litt langt mellom sushirestaurantene;-) Men røykelaks med eggerøre er også godt, da:-)

Leser lengre ned at du reagerer på ris. Da skjønner jeg:-) Du liker ikke sashimi, da? Blir kanskje ikke helt det samme...?

Det blir sushi, men ikke før til helga. Gleder meg som en unge ;)

Men ja, liker sashimi også, men det blir ikke helt det samme dessverre.

Mary Poppins

Jeg ELSKER marsipanegg med sjokoladetrekk så det har vel blitt en sånn en (og kanskje vel så det) hver dag. Til gjengjeld har jeg også trent hver dag, og siden et påskeegg inneholder ca 280kcal, mens jeg trente bort i gjennomsnittet ca 500-600 kcal daglig så synes det heldigvis ikke på negativt på vekten :-)

Jeg ble litt inspirert av tråden på åpent forum ang sukkeravhengighet. Jeg er nemlig ekstremt glad i sjokolade, og siden jeg trener såpass mye som jeg gjør (og derfor er slank) så har jeg ikke brydd meg så mye om at jeg spiser litt sjokolade hver dag. Men det ER jo ikke sunt uansett, så jeg leker nå med tanken om å prøve sjokoladestopp i en uke fra mandag av (må først få spist opp det som er igjen i påskeegget mitt;) ) Så kanskje etter den uken så er sukkersuget borte:-))

Annonse

Gjest webrar

Jeg har lyst til å bli kvitt 4 kg. Men jeg er altfor glad i brus, så det har blitt mye brus i påska. Jeg lurer på om jeg går ned hvis jeg bare bestemmer meg for å kutte brusen helt. Pluss at jeg alltid bruker helmelk i latten.

Jeg gikk ned 20 kilo når jeg kuttet brus og det var bare den jeg kuttet. De 4 kiloene er historie om du kutter brusen :)

Jeg gikk ned 20 kilo når jeg kuttet brus og det var bare den jeg kuttet. De 4 kiloene er historie om du kutter brusen :)

Det er motiverende å høre. Jeg har alltid kunne spist og drukket "hva jeg vil" uten å gå opp i vekt, ikke at jeg kan skryte på meg at jeg sliter voldsomt med 4 kg ekstra, men denne vinteren har jeg vært mer i ro enn jeg pleier samtidig som jeg drikker brus jevnlig. Og det er i grunn ganske tullete. Jeg har sluttet helt med brus før, så jeg tror jeg skal gå inn for å gjøre det igjen. Også var det denne treniga.., det hadde ikke vært forferdelig å byttet 4 kg med brus med 4 kg med muskler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...