ceciliahelen Skrevet 4. oktober 2001 Del Skrevet 4. oktober 2001 Jeg har tidligere trent friidrett (høydehopp). Det er kanskje ikke sammenheng mellom idrett og mine ryggplager idag men jeg ønsker å få dette vurdert av en idrettslege. Jeg har en stiv korsrygg (sjekket, normal bevegelighet). Har tilbakevendende smerter i beina som regel i ofteregionen. Stiv rygg og smerter i hoft har jeg nå hatt i 5 år. Jeg synes att det blir verre. Nå det siste året har jeg gått med en mer eller mindre vond fot. Området kring hulfoten er svært ømt og på "dårlige" dager halter jeg. Jeg er sjekket for benmineralanalyse, benmasse (OK) samt tatt røntgen av fot (OK). Hva råd har du og gi meg. Takknemlig for svar. Hilsen Cecilia Jeg trenger råd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 9. oktober 2001 Del Skrevet 9. oktober 2001 ceciliahelen. Uansett hvor mye eller lite man har drevet idrett, synes jeg det er svært rimelig at du med disse symptomene kontakter en lege med interesse for belastningsskader. Her kan det bli aktuelt med diverse rtg. undersøkelser osv. i tillegg til den kliniske vurdering. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.