Gå til innhold

rygg/hoft/bein og fot plager

ceciliahelen

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere trent friidrett (høydehopp). Det er kanskje ikke sammenheng mellom idrett og mine ryggplager idag men jeg ønsker å få dette vurdert av en idrettslege. Jeg har en stiv korsrygg (sjekket, normal bevegelighet). Har tilbakevendende smerter i beina som regel i ofteregionen. Stiv rygg og smerter i hoft har jeg nå hatt i 5 år. Jeg synes att det blir verre. Nå det siste året har jeg gått med en mer eller mindre vond fot. Området kring hulfoten er svært ømt og på "dårlige" dager halter jeg. Jeg er sjekket for benmineralanalyse, benmasse (OK) samt tatt røntgen av fot (OK).

Hva råd har du og gi meg.

Takknemlig for svar.

Hilsen Cecilia

Jeg trenger råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

ceciliahelen.

Uansett hvor mye eller lite man har drevet idrett, synes jeg det er svært rimelig at du med disse symptomene kontakter en lege med interesse for belastningsskader. Her kan det bli aktuelt med diverse rtg. undersøkelser osv. i tillegg til den kliniske vurdering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...