Gå til innhold

Trine Grung føler seg hånet og mobbet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

Litt latterlig at Trine kaller det mobbing at en person sier at han ikke følger henne. Hun kunne bare svart at hun ikke følger han heller.

Slik som hun slenger med leppa og henger ut andre på bloggen sin, blir det latterlig å sutre over å få kommentarer tilbake.

Det minner om en viss sutrekopp her på dol...

Tja, kan jo forstå at hun ikke synes det er noe morsomt at folk er ekle med henne. Samtidig så mener jeg at når du velger å blogge, så legger du deg lagelig for hugg, og må - til en viss grad - tåle det.

Jeg minnes den dama har slengt med leppa om alt og alle selv? Hva forventer hun...tsk tsk.

Jeg minnes den dama har slengt med leppa om alt og alle selv? Hva forventer hun...tsk tsk.

''Jeg minnes den dama har slengt med leppa om alt og alle selv? Hva forventer hun...tsk tsk.''

Men du vet jo hvordan det er om vinden snur og folk plutselig tar igjen med samme mynt? "Bu-hu! Mamma, de andre ungene er slemme mot meg!" ;o)

''Jeg minnes den dama har slengt med leppa om alt og alle selv? Hva forventer hun...tsk tsk.''

Men du vet jo hvordan det er om vinden snur og folk plutselig tar igjen med samme mynt? "Bu-hu! Mamma, de andre ungene er slemme mot meg!" ;o)

Hehehe du minte meg på "hvis vinden snur så blir du sånn" fra bardommen når man rakte tunge til folk.. To sider av samme sak kanskje. ;0)

Annonse

Gjest Gjøkeniburet

Hun "mobbet" jo andre såpass at hun fikk sparken i jobben sin, og måtte be om unnskylding jo !

Dette gjeldt mobbing av Elin Tvedt.

Slengt med lappa har hun gjort både titt og ofte, og ja, jeg har hatt sansen for en del av det hun står for.

Men slenger en med leppa slik, så må en tåle litt tilbake - mener nå jeg.

Gjest Tara-Taram

Litt latterlig at Trine kaller det mobbing at en person sier at han ikke følger henne. Hun kunne bare svart at hun ikke følger han heller.

Slik som hun slenger med leppa og henger ut andre på bloggen sin, blir det latterlig å sutre over å få kommentarer tilbake.

Enig. Jeg synes det var uforståelig at hun kan kalle det håning og mobbing. Da er terskelen meget lav. Men..det finnes da ikke sutrekopper på DOL??? :P

Gjest Tara-Taram

Hvem er den kvinnen der og hvorfor bryr folk seg om hva hun mener? Jeg ser navnet hennes med jevne mellomrom, her inne og i pressen, men verken navn eller bilde sier meg noe?

Hun er dama til Jostein Flo. Dessuten har hun tatt mål av seg til å bli Norges svar på Operah Winfrey.

Gjest Tara-Taram

Hun "mobbet" jo andre såpass at hun fikk sparken i jobben sin, og måtte be om unnskylding jo !

Dette gjeldt mobbing av Elin Tvedt.

Slengt med lappa har hun gjort både titt og ofte, og ja, jeg har hatt sansen for en del av det hun står for.

Men slenger en med leppa slik, så må en tåle litt tilbake - mener nå jeg.

Helt enig. Jeg kunne heller ikke skjønne at den twittermeldingen var noe i nærheten av å kunne kalles mobbig.

Gjest Hulderen

Hvem er den kvinnen der og hvorfor bryr folk seg om hva hun mener? Jeg ser navnet hennes med jevne mellomrom, her inne og i pressen, men verken navn eller bilde sier meg noe?

Hun er en radiojournalist. Som gang på gang kritiserer andre, og så dementerer når hun tas på det. Dama er skikkelig useriøs. Og flink til å ta på seg offerrollen.

Her kan du lese om noen av de hun har hengt ut:

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10029792

ShitDiddelyDo

Hun er en radiojournalist. Som gang på gang kritiserer andre, og så dementerer når hun tas på det. Dama er skikkelig useriøs. Og flink til å ta på seg offerrollen.

Her kan du lese om noen av de hun har hengt ut:

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10029792

Ok. En c-kjendis som tar sikte på å bli en a-kjendis ved å få spalte ved å hytte med neven mot diverse realitydeltakere hun sannsynligvis er på nivå med selv.

Tidligere var kjendisstatusen en slags bivirkning av å ha utrettet noe. Du var en dyktig musiker, en god forfatter, en god skuespiller, osv - ergo ble du kjent. I dag blir folk kjendiser uten å ha utrettet noe som helst annet enn å få journalistenes oppmerksomhet.

Jeg er usikker på om det sier mest om "kjendisen", journalisten eller de som bryr seg om disse folka.

Annonse

Gjest Hulderen

Ok. En c-kjendis som tar sikte på å bli en a-kjendis ved å få spalte ved å hytte med neven mot diverse realitydeltakere hun sannsynligvis er på nivå med selv.

Tidligere var kjendisstatusen en slags bivirkning av å ha utrettet noe. Du var en dyktig musiker, en god forfatter, en god skuespiller, osv - ergo ble du kjent. I dag blir folk kjendiser uten å ha utrettet noe som helst annet enn å få journalistenes oppmerksomhet.

Jeg er usikker på om det sier mest om "kjendisen", journalisten eller de som bryr seg om disse folka.

Jeg syns det sier nye om journalstene som så lett lar swb bruke.

"Jeg overvåker det som skrives om meg med Google alert slik at jeg får med meg om noen trør over grensen."

Geeez ... Dette er nesten litt sykt. Er man så paranoid bør man kanskje holde seg unna å poste på nett? Ikke syns jeg det er noe galt i at en twitrer om at han holder seg unna en person heller, de aller fleste GJØR jo akkurat det. Holder seg unna Trine Grung, mener jeg. :D Vil jeg tro.

''Hun kunne bare svart at hun ikke følger han heller.''

Men det er jo ikke sant? Sitat henne: "Jeg overvåker det som skrives om meg med Google alert slik at jeg får med meg om noen trør over grensen." Så nå har ho liksom ødelagt muligheten for å si at ho ikke følger med.

Gjest Hulderen

''Hun kunne bare svart at hun ikke følger han heller.''

Men det er jo ikke sant? Sitat henne: "Jeg overvåker det som skrives om meg med Google alert slik at jeg får med meg om noen trør over grensen." Så nå har ho liksom ødelagt muligheten for å si at ho ikke følger med.

Det er stor forskjell på å følge noen på twitter og å overvåke nettet etter kommentarwr om seg selv. Følger man noen, så ser man alt det generelle de skriver, ikke bare når de nevner Trine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...