Gå til innhold

Har du en god fuktighetskrem å anbefale?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til ansikt eller kropp? Til kropp har jeg en kjempegod fra apoteket (Boots). Den er rosa med hvit pumpe, og heter CCS hudlotion, bodylotion. Den koster rundt 100 for 400 ml og er parabenfri. Det er en sjøstjerne på den foran på lappen. Den finnes både med og uten parfyme, den med parfyme har rosa pumpe på.

Til ansikt eller kropp? Til kropp har jeg en kjempegod fra apoteket (Boots). Den er rosa med hvit pumpe, og heter CCS hudlotion, bodylotion. Den koster rundt 100 for 400 ml og er parabenfri. Det er en sjøstjerne på den foran på lappen. Den finnes både med og uten parfyme, den med parfyme har rosa pumpe på.

Både kropp og ansikt.

Annonse

Gjest jalula

Jeg har en hudsykdom som gjør at jeg har veldig tørr hud, og jeg har prøvd alt mulig av kremer.

Den jeg liker aller best, er faktisk Vaseline Intensive Care Extra Strength Body Lotion, som du får kjøpt på vanlige matbutikker. Den koster mellom 35 og 40 kr. Med andre ord, billig og god. Den trekker raskt inn i huden og blir ikke klissete. Jeg bruker den i ansiktet også, og har aldri hatt noen prøblemer med det,selv om den er beregnet på kropp :-)

Lykke til!

Jeg har en hudsykdom som gjør at jeg har veldig tørr hud, og jeg har prøvd alt mulig av kremer.

Den jeg liker aller best, er faktisk Vaseline Intensive Care Extra Strength Body Lotion, som du får kjøpt på vanlige matbutikker. Den koster mellom 35 og 40 kr. Med andre ord, billig og god. Den trekker raskt inn i huden og blir ikke klissete. Jeg bruker den i ansiktet også, og har aldri hatt noen prøblemer med det,selv om den er beregnet på kropp :-)

Lykke til!

Den liker jeg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...