Gå til innhold

Pyntegenet har tatt over!

Anbefalte innlegg

Hjelp! Pyntegenet er i ferd med å ta over livet mitt. I går henta jeg tullipaner og gule lys, og i dag har jeg kjøpt narcissus og jeg har kjøpt jord og plantet frø i melkekartonger. Jeg var nesten også i ferd med å gå til innkjøp av en påskeduk.

Herrgud, og jeg vet jo ikke om jeg er klar for å ta ansvar for disse små frøene jeg har plantet en gang. Og alt er superryddig rundt meg.

Nå er det like før jeg går og maler egg og klipper kyllinger i papir....

Redd meg. Pyntegenet kribler i kroppen og vil ha mer, MER PYNT! GUL PYNT.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363560-pyntegenet-har-tatt-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Uff, ja. Nå trenger jeg sikkert litt metakognitiv-påsketerapi.. Er det en påsketerapeut i salen?

Jeg er hjemme og online i påska, så jeg kan godt bistå med psykiatrisk hjelp dersom behovet blir prekært. Da får jeg også øvd meg litt før fjellfolket kommer hjem fra hytta med kun utedass og sengeplass til slekta på 8 på to rom. Disse trenger gjerne både psykolog og samlivsekspertise, og jeg aimer som alltid til å please.

Annonse

Jeg er hjemme og online i påska, så jeg kan godt bistå med psykiatrisk hjelp dersom behovet blir prekært. Da får jeg også øvd meg litt før fjellfolket kommer hjem fra hytta med kun utedass og sengeplass til slekta på 8 på to rom. Disse trenger gjerne både psykolog og samlivsekspertise, og jeg aimer som alltid til å please.

Fint. Jeg trenger omsorgs- kjærlighet- og litt voldsmetakognitiv påsketerapi, samt litt pengekognitiv påskeadferdsterapi.

Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...