Gå til innhold

Er det noe rart mange sliter?

Anbefalte innlegg

Gjest Jacoba

Gwyneth Paltrow (38) er en av de aller ivrigste Hollywood-stjernene når det kommer til trening. Det har resultert i at filmstjernen har fått en fantastisk kropp.

http://www.seher.no/867716/gwyneth-paltrow-hadde-en-lang-og-firkantet-rumpe

Jupp. Du har så rett.

Helt tydelig en kropp som krever MYE vedlikehold. Flott ja, men ørlite for senete, synes jeg. Rompa var fin, dog.. ;-)

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

11

• EnolaGay

6

• Dorthe

5

• jubalong70

4

Mest aktive i denne tråden

Helt tydelig en kropp som krever MYE vedlikehold. Flott ja, men ørlite for senete, synes jeg. Rompa var fin, dog.. ;-)

.....jeg ser noe av ironien min forsvant. *knis* Flott dame ja, men fantastisk kropp? Hun ser jo ut som et stykke brusk!

Come on..

Ah, sånn sett ;-) Brusk og sener, ja. Anna Anka blir sikkert sulten av et slikt syn. *smal humor*

Hehehe jeg lo i alle fall av meg to kalorier nå! :0D Anna Anka.. jeg tenker alltid på han svensken som kommenterte et eller annet sted, at han ikke greide å la være å tenke på at hun en dag blir "farmor Anka" (bestemor Duck)

Annonse

ShitDiddelyDo

Det er ikke størrelsen på jeans som er problemet, men fasongen! De forutsetter at alle jenter har spikerlår, null hofter og muffintop!

*hmf*

'' Det er ikke størrelsen på jeans som er problemet, men fasongen! De forutsetter at alle jenter har spikerlår, null hofter og muffintop!''

Ja, disse catwalkdamene har ofte den fasongen, men det går ikke an å ha disse ekstremistene som mal noe mer enn trenende unge menn bør ha 150 kilo tunge bodybuildere- eller Brad Pitt i Thelma and Louise som mal.

ShitDiddelyDo

Det er det som er det fine med jeansstørrelser. Man trenger ikke prøve. Men nå har jeg lagt på meg så mye at jeg ikke aner hva jeg bruker, før har jeg brukt 29/36 men det er for lite nå og jeg har ikke lyst å finne ut hvilken størrelse jeg bruker :o(

Jeg er litt dvask i fisken jeg også, men jeg satser på å være flott til høsten. Ser du: Målet er ikke engang to måneder fram i tid og badesesongen. Skulle gått fint det også, men det hadde blitt stressende. Man må sette seg mål langt fram i tid. :)

ShitDiddelyDo

''Du snakker tommer du. En 36 størrelse tilsvarer ca 28/29 i tommer på jeans'''

Nettopp! (Pussiig at ikke SDD visste det ;))

Det siste året har jeg lagt på meg, men før det brukte jeg str 34/36 i klær og ca 28 tommer i bukser.

Det er ikke pussig i det hele tatt. Jeg kan ingenting om klær eller størrelser. Jeg vet bare at det på jeansa mine står 36 og at det står L eller XL på t-skjortene mine, L på bokserne, 44-45 i sko og tilsvarende i sokker.

Og da har jeg sagt alt jeg kan om klær. :)

Men på jeansa mine kunne det nok fint stått 34 i livvidden. Problemet med det er at beina ikke får plass. Det er for øvrig skikkelig mystisk, for jeg har ganske tynne bein. De har aldri svart bra på trening. Likevel er det tydeligvis forventet at så lange folk som meg skal ha ekstremt tynne lår. Lurer på hvor de med kraftige bein og samme livvidde som meg handler ...

36 - 42 var såkalte normalstørrelser for en del år siden. Størrelsene er blitt flere og nå finnes 44, 46 og 34 i vanlige butikker.

For å passe i størrelse 36 må jenter være syltynne og 34 så er de radmagre på grensen til usunt og unormalt.

''For å passe i størrelse 36 må jenter være syltynne og 34 så er de radmagre på grensen til usunt og unormalt.

''

Det er ikke sant, det kommer helt an på bla a hvor høy man er.

Jeg er litt dvask i fisken jeg også, men jeg satser på å være flott til høsten. Ser du: Målet er ikke engang to måneder fram i tid og badesesongen. Skulle gått fint det også, men det hadde blitt stressende. Man må sette seg mål langt fram i tid. :)

Jeg blåser i hele badesesongen, jeg vil bare ha på meg buksene mine og så er jeg sulten nesten hele tida. Jeg er vant til å spise hva jeg vil, når jeg vil, jeg liker ikke dette her jeg.

Gjest segunda

''For å passe i størrelse 36 må jenter være syltynne og 34 så er de radmagre på grensen til usunt og unormalt.

''

Det er ikke sant, det kommer helt an på bla a hvor høy man er.

Hvis det er snakk om jenter som er blitt voksne og fullt utviklede så er 34 unormalt lite. Kan godt hende at det finnes unntak, men da er det UNNTAK.

Annonse

36 - 42 var såkalte normalstørrelser for en del år siden. Størrelsene er blitt flere og nå finnes 44, 46 og 34 i vanlige butikker.

For å passe i størrelse 36 må jenter være syltynne og 34 så er de radmagre på grensen til usunt og unormalt.

Jeg er ikke syltynn og bruker str 36.

ShitDiddelyDo

Men HVEM er det som bestemmer at kroppsidealet er str 36?

'' Men HVEM er det som bestemmer at kroppsidealet er str 36?''

Homofile designere som mener at meningen med livet er klær og fucka opp solbriller?

Og i så fall må man kunne spørre seg hvorfor i himmelens navn mange kvinner bryr seg om hva disse mener.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...